BMW 135i met 450pk en 600Nm
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
volgens mij hebben er hier heeeel veel mensen zo'n kleine cam gekocht voor op de voorbumper toch? 

- MR
- Volledig MINI minded!
Bericht
Haha schitterende reacties... Tsja ik maak er me eigen ding van en als techfreak wil ik wat gekke dingen inbouwen in die car. Budget zit wel goed de komende tijd
Eerst de electronica mensen
Nieuwe carkit is onderweg, Bury 9060 Time met km-registratie en volledig spraakgestuurd. Carkit is hetzelfde systeem als dat Bentley voor haar modellen gebruikt. Die verrekte Parrot eruit en ook die Dension iPod kit vervangen als ik een BMW Radio Professional ergens op de kop tik. Da ding wat ik nu heb kan je alleen mee afspelen en een nummer wisselen betekent de armsteun constant open. Da is ook niks.
Dan daarna die camera erin en dat ellendige navigatieschermpje eens nuttig gebruiken in me luchtrooster. Dat is zo'n zielig ding nu.
Ik haal da dashboard 1 keer uit elkaar en dan moet alles klaar zijn. De Bury moet erin vanwege testdoeleinden voor mijn werk als freelance journalist dus moeten de andere onderdelen nu ook. Dat is de voornaamste reden waarom ik start met de electronica.
Volgende stap is dan het stickeren en de eerste BMW Performance onderdelen. Misschien alvast andere veerpoten en die M3 sway bar erin. Maar stickeren kan nog niet, want de auto heeft eerst nog een GTspirit photoshoot voor de boeg, dus moet ik wachten totdat de foto's gemaakt zijn voordat ik exterieur iets kan veranderen.
Vandaag was de auto bijna een paar meter korter in de file... volledig in de noodstop, omdat iemand besloot stil te gaan staan op de A4
Gelukkig dook er niemand achter op me. Maar het scheelde echt niks...
Eerste ervaring is echt top. Door me drukke agenda nog geen meter fatsoenlijk hard kunnen rijden. Meest opvallende is dat hij erg lang de tijd neemt om goed warm te worden. Niet gedacht! Verder brandstofverbruik 1 op 10/1 op 11. Dat is redelijk. Verder een irritante kraak rechtsachterin, daarvoor gaat ie terug en ik ben begonnen wat nieuwe functionaliteit van BMW te bestellen om die in te bouwen. Zoals gezegd eerst de OEM en electronica, daarna de 3rd party onderdelen, looks en tuning.
MR

Eerst de electronica mensen

Dan daarna die camera erin en dat ellendige navigatieschermpje eens nuttig gebruiken in me luchtrooster. Dat is zo'n zielig ding nu.
Ik haal da dashboard 1 keer uit elkaar en dan moet alles klaar zijn. De Bury moet erin vanwege testdoeleinden voor mijn werk als freelance journalist dus moeten de andere onderdelen nu ook. Dat is de voornaamste reden waarom ik start met de electronica.
Volgende stap is dan het stickeren en de eerste BMW Performance onderdelen. Misschien alvast andere veerpoten en die M3 sway bar erin. Maar stickeren kan nog niet, want de auto heeft eerst nog een GTspirit photoshoot voor de boeg, dus moet ik wachten totdat de foto's gemaakt zijn voordat ik exterieur iets kan veranderen.
Vandaag was de auto bijna een paar meter korter in de file... volledig in de noodstop, omdat iemand besloot stil te gaan staan op de A4

Eerste ervaring is echt top. Door me drukke agenda nog geen meter fatsoenlijk hard kunnen rijden. Meest opvallende is dat hij erg lang de tijd neemt om goed warm te worden. Niet gedacht! Verder brandstofverbruik 1 op 10/1 op 11. Dat is redelijk. Verder een irritante kraak rechtsachterin, daarvoor gaat ie terug en ik ben begonnen wat nieuwe functionaliteit van BMW te bestellen om die in te bouwen. Zoals gezegd eerst de OEM en electronica, daarna de 3rd party onderdelen, looks en tuning.
MR
- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Proficiat kerel, vette wagen!!
I love carbon too... Alcantara stuur slijt wel na 60k lol

I love carbon too... Alcantara stuur slijt wel na 60k lol

BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
- Ralph-cooper
- Volledig MINI minded!
Bericht
WOW die CSL wielen zijn voor je auto gemaakt Marc 
Ik vind je camera-plan wel gaaf!
We hebben thuis een BMW die origineel ook al 5 beeld camera's heeft, moet zeggen dat dat erg leuk is maar ook praktisch. De posities hiervan zijn:
- kofferbak (deze kan switchen tussen haaks op de grond gericht of wat meer naar achter toe)
- Zijkant bumpers, hiermee kan je om de hoek kijken bij een moeilijke uitrit
- Onder de spiegels, hiermee kan je bij inparkeren de stoep zien aankomen.
Misschien ook een idee voor jou wagen, camera's OEM style

Ik vind je camera-plan wel gaaf!
We hebben thuis een BMW die origineel ook al 5 beeld camera's heeft, moet zeggen dat dat erg leuk is maar ook praktisch. De posities hiervan zijn:
- kofferbak (deze kan switchen tussen haaks op de grond gericht of wat meer naar achter toe)
- Zijkant bumpers, hiermee kan je om de hoek kijken bij een moeilijke uitrit
- Onder de spiegels, hiermee kan je bij inparkeren de stoep zien aankomen.
Misschien ook een idee voor jou wagen, camera's OEM style

Onze sponsors