. . . . zoals Beek het doet is wel het beste, "meten is weten en gissen is missen". Dat betekend denk ik dat zij daar dus een standaard programma hebben die ze voor elke auto specifiek aanpassen. MAW er is dus kwa software geen enkel hetzelfde als die het pand verlaat. Mankeert verder niets aan.JunkyXL schreef:dix67. we gaan wel samen ff bij fasttech langs, dat scheelt !
alleen bellen en vragen geeft je n standaard prijs!
en idd, het is niet, aanrijden, laptop erop, wegrijden...
je gaat bij hen (en Beek ook volgens mij) n begin meting, op de bank, aanpassen, weer meten, op de bank, buiten, uitdraai, alles en ja kan altijd terugkomen onder garantie en zo... er zijn dus wel degelijk verschillen... de tuner die roept 10% erbij (dan doel ik op marktplaats tuners), werken met methode 1... als je daar tevreden mee bent is alles goed. WIl je ook weten of de mengsels op hogere toeren goed zijn etc, dan zeg ik, investeer iets meer en doe t goed...
ze kunnen overigens ook de reddevil methode toepassen, maar logischer wijze ben je dan veel meer geld kwijt. Koop dan n S, lol
jj
Maar als je naar een "tuner" gaat die een standaard programma op de plank heeft liggen die voor 99% van de auto's prima voldoet hoeft dat niet persé slechter te zijn.
Je kan je afvragen hoeveel beter een op maat tuning is dan iemand die het doet die "aan de deur" bij je komt. Want het is gewoon echt zo simpel als een upload in de ECU van je auto . . .. alleen dan heb je een niet 100% op maat gemaakt iets wat specifiek voor jou auto is.
En hoe meet je nu of bedrijven zoals onder andere beek beter zijn dan de man aan de deur met het standaard programma ?
Kan iemand hier aantonen of de man aan de deur slechter is ? wat zijn dan de parameters om te bepalen wat goed en slecht is ? of is het kwestie van vertrouwen ? of "als het duur is moet het wel goed zijn !"
Ik denk dat dit soort dingen meer een gevoels kwestie is en dat gevoel doet ook voor een zeer groot deel mee aan de beleving van je auto op het moment dat je achter het stuur zit.
Mijn budget was helaas niet toerijkend voor een S . . . . . iets meer hobbys dan alleen de Mini. Maar een S zou ik alleen al willen hebben voor het gejank van de compressor . . .. helemaal goed !!!!!!
André