Slecht snel shopje maar zoiets

die van mij staat nu ook op zielige 15" velgjes hoormini cabrio schreef:wat is iedereen toch lekker veel aan het modden de laatste tijd
en dan te bedenken da die van ons er al een paar maanden hetzelfde bij staat met zn zielige velgjes...
![]()
haha ja heb zat plannen voor die cabrio...Martiio schreef:die van mij staat nu ook op zielige 15" velgjes hoormini cabrio schreef:wat is iedereen toch lekker veel aan het modden de laatste tijd
en dan te bedenken da die van ons er al een paar maanden hetzelfde bij staat met zn zielige velgjes...
![]()
maar dan weet je wat je te doen staat
modden die dikke cabie! Stap 1: verlagingsveren
Volgend jaar ofzo mooie CR cooper kopen?mini cabrio schreef:haha ja heb zat plannen voor die cabrio...Martiio schreef:die van mij staat nu ook op zielige 15" velgjes hoormini cabrio schreef:wat is iedereen toch lekker veel aan het modden de laatste tijd
![]()
maar dan weet je wat je te doen staat
![]()
maar verlagen zie ik echt niet gebeuren...
![]()
dat bewaar ik wel voor als ik me eigen heb...dan kan ik pas echt lekker los gaan...
![]()
Sorry, volgend jaar iets te vlug voor mijMartiio schreef:Volgend jaar ofzo mooie CR cooper kopen?mini cabrio schreef:haha ja heb zat plannen voor die cabrio...Martiio schreef:
die van mij staat nu ook op zielige 15" velgjes hoormaar dan weet je wat je te doen staat
![]()
maar verlagen zie ik echt niet gebeuren...
![]()
dat bewaar ik wel voor als ik me eigen heb...dan kan ik pas echt lekker los gaan...
![]()
al aardig wat mods er op
Wat zijn de plannen voor de cabbie dan? wel benieuwd
en, en, en??Martiio schreef:oew... in afwachting van reactie voor aero skirts uit de UK voor weinig![]()
Onze sponsors