Dit filmpje stond in een tweet van BMW.
In ieder geval Berthil gespot! En Jorge en Marloes op de achtergrond?
Berthil gespot op VIP P-plaats in Valkenburg
- Cannuccia
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
ik zie een paarse cabrio
Maar bijna onzichtbaar, zie hem alleen omdat ik wist waar die staat. 
Hij staat naast een andere zwarte, 3e auto van rechts.

Hij staat naast een andere zwarte, 3e auto van rechts.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Ivo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hmm, ik kan mezelf net niet zien op dat filmpje. 
Kon je nog een beetje wegkomen Marcel, tussen die Mercedes GL en dat boompje door? Wel fijn dat iemand z'n veel te grote Mercedes daar tussen de MINI's parkeert.
Ik kon er nog tussendoor, maar veel hield het niet over. En van dat stoepje afrijden leek me ook niet zo'n goed plan. 

Kon je nog een beetje wegkomen Marcel, tussen die Mercedes GL en dat boompje door? Wel fijn dat iemand z'n veel te grote Mercedes daar tussen de MINI's parkeert.

- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
met heel veel moeite, Ivo. Een echte aso bak moet je blijkbaar ook echt aso parkeren...
Eerst achteruit gegaan door een heeeeeel smal stukje.
Dan 8 x heen en weer gestoken om te draaien...
En dat met een auto waar het zicht naar achter echt een megaprobleem is in het ontwerp.
En neem daar mijn "parkeerkunsten" bij.
En tot overmaat van ramp was die verkeersbegeleider die jou nog wel hielp, toen alweer vertrokken..
Eerst achteruit gegaan door een heeeeeel smal stukje.
Dan 8 x heen en weer gestoken om te draaien...
En dat met een auto waar het zicht naar achter echt een megaprobleem is in het ontwerp.

Gr, Marcel
- pimmy
- Bijna verslaafd
Bericht
De parking was erg leuk toen we aankwamen. Alle mini's netjes op een rij op een prominente plaats.
Alleen bij het einde van het event hadden ze er wel een poppetje bij mogen zetten. Bij ons had zich er nog een CM naast gezet (waarvan ik dacht dat dat nooit zou passen
) Was dus wel een paar keer steken en lang leve de parkeer sensoren. Want dat afstapje was voor een CM zelfs te hoog
Event was verder echt top geregeld!
Alleen bij het einde van het event hadden ze er wel een poppetje bij mogen zetten. Bij ons had zich er nog een CM naast gezet (waarvan ik dacht dat dat nooit zou passen

Event was verder echt top geregeld!
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Hoe had jij 'm geparkeerd? Ik zou 'm ook lekker makkelijk parkeren!Marcel Always Open schreef:met heel veel moeite, Ivo. Een echte aso bak moet je blijkbaar ook echt aso parkeren...

Onze sponsors