hoi allen
ik ben peter
na al jaren de mini een leuke auto te hebben gevonden zijn mn vrouw en ik toch maar over stag gegaan
we hebben 2 weken geleden een mini one 16i 16v gekocht de kleur is BRG afgelopen woensdag hebben we hem op gehaald en tot op heden bevalt ie echt prima lekker pittig karretje.
om er toch je eigen auto van te maken hebben we vandaag maar meteen nieuwe sport velgen er onder laten zetten
en heb ik afgelopen donderdag mn eigen mp3 speler erin gezet.
wellicht tot ziens
groetjes
peter
Even voorstellen: Peter
- BlueCooperS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hoi Peter,
Welkom hier op deze site
Veel rijplezier met je Mini
Nu gauw even wat foto's plaatsen
Welkom hier op deze site

Veel rijplezier met je Mini

Nu gauw even wat foto's plaatsen

Gr. Johnny
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
- petermokum
- Leerling Mini lid
Bericht
ja dat modden is wel leuk he
volgende wat er gaat komen is een armleuning en nieuwe matten set ben al aan het zoeken.
en de foto's komen er wel hoor moet nog ff kijken hoe je deze moet plaatsen hier
plus nog ff nieuwe foto's maken met de velgjes erop

volgende wat er gaat komen is een armleuning en nieuwe matten set ben al aan het zoeken.
en de foto's komen er wel hoor moet nog ff kijken hoe je deze moet plaatsen hier

- Wimvs
- Mod virus alert!
Bericht
bij gallery en dan toevoegen. als je een foto in een topic wilt zetten moet de link weel volgens mij picture of image omheen staat kopieren maar dat vogel je wel uit.
en voor alles ben je hier op het goede adres natuurlijk, zoekt en gij zult vinden
nou ben benieuwd naar de pics
en voor alles ben je hier op het goede adres natuurlijk, zoekt en gij zult vinden

nou ben benieuwd naar de pics
- martin_mini
- Mod virus alert!
- petermokum
- Leerling Mini lid
Bericht
hoi martin_mini je tip was idd handig
dit is mn eerste plaatje dan

we zijn er super blij mee.
dit is mn eerste plaatje dan

we zijn er super blij mee.
Laatst gewijzigd door petermokum op 06 feb 2011, 22:07, 1 keer totaal gewijzigd.
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Onze sponsors