nope damnit...mini cabrio schreef:en, en, en??Martiio schreef:oew... in afwachting van reactie voor aero skirts uit de UK voor weinig![]()
![]()
en al wat gehoord??
Martiio's R50 - Verkocht!
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
ik weet nog wel een spuiter in Haarlem. Zaterdag even over babbelen?
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
pas je wel op dat je niet te hard gaat?? ander heb je over 2 maanden niks meer te doen, en ga je net als adriaan afvragen wat je er nou nog mee kan doen...
X2!!!!Adriaan schreef:Gaaf!!!

pas je wel op dat je niet te hard gaat?? ander heb je over 2 maanden niks meer te doen, en ga je net als adriaan afvragen wat je er nou nog mee kan doen...

- Martiio
- Volledig MINI minded!
Bericht
(gok op begin 2012) maar je weet het nooit
haha denk dat het zo'n vaart niet zal lopen... maar als ie "af" is gaat ie de verkoop inAdriaan schreef:hahaha !
mini cabrio schreef:X2!!!!Adriaan schreef:Gaaf!!!
![]()
![]()
pas je wel op dat je niet te hard gaat?? ander heb je over 2 maanden niks meer te doen, en ga je net als adriaan afvragen wat je er nou nog mee kan doen...![]()
![]()

- Adriaan
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nou die van mij gaat zeker niet de verkoop in
Haha!Martiio schreef:haha denk dat het zo'n vaart niet zal lopen... maar als ie "af" is gaat ie de verkoop inAdriaan schreef:hahaha !
mini cabrio schreef:
X2!!!!![]()
![]()
pas je wel op dat je niet te hard gaat?? ander heb je over 2 maanden niks meer te doen, en ga je net als adriaan afvragen wat je er nou nog mee kan doen...![]()
![]()

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
haha volgens mij had je het er gister nog over dat je je skirts over 1 a 2 maanden pas zou gaan doen?? 
heeft dat toevallig iets te maken met je leeftijd, en die grote wens van jou?? 
Maar goed bezig man!!
Martiio schreef:haha denk dat het zo'n vaart niet zal lopen... maar als ie "af" is gaat ie de verkoop inAdriaan schreef:hahaha !
mini cabrio schreef:
X2!!!!![]()
![]()
![]()

Maar goed bezig man!!

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht

Maar hou hem nog maar een jaartje of 4, tot ik klaar ben met studeren
weet je dat nu heel zeker??Adriaan schreef:Haha!Martiio schreef:haha denk dat het zo'n vaart niet zal lopen... maar als ie "af" is gaat ie de verkoop inAdriaan schreef:hahaha !

Maar hou hem nog maar een jaartje of 4, tot ik klaar ben met studeren

Onze sponsors