Ons MINI-park. JCW is verkocht.... p.396

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 feb 2011, 13:51

mushrop schreef:o jee, ik heb een hele dikke e46 M3 gezien....handgeschakeld, carbonschwartz.....mijn god... :hap

Iemand een dikke JCW kopen?
Nee, niemand wil 'm kopen, dus hou 'm nou maar gewoon zelf :lol:

:s
Afbeelding
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 feb 2011, 13:59

:mrgreen:

Maar e46 m3 is toch wel mijn favoriet, hoe minigek ik ook ben.

Trouwens, ik heb de Clubman ook nog. :wink:
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 feb 2011, 14:05

Zo'n E46 M3 is ook wel een meesterlijke bak inderdaad. :wink: Is dit degene die je bedoelt toevallig?

http://www.autoleitner.nl/automobielen/ ... allic.html
Afbeelding
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 feb 2011, 14:14

Mocht je toevallig nog ergens een oude sok met geld hebben liggen, dan moet je voor deze gaan. 8)

E46 M3 CSL

Wat een geniale bak is dat toch! :-)) Dan zou ik er nog wel in kunnen komen dat je de JCW weg zou doen. :wink:
Afbeelding
Mtijn
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

09 feb 2011, 14:49

mushrop schreef:o jee, ik heb een hele dikke e46 M3 gezien....handgeschakeld, carbonschwartz.....mijn god... :hap

Voor hoeveel :mrgreen: ?
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 feb 2011, 15:05

Mtijn schreef:

Voor hoeveel :mrgreen: ?
2x de helft.... ;)

:lachuh :lol: :mrgreen:
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 feb 2011, 17:13

@Ivo: dat is 'm idd. Csl is nog dikker maar boven budget. Die van Leitner heeft afgezien van dat hout op het dash alle goede opties en is handgeschakeld en dat wil ik graag.

@Mtijn: als je serieus interesse hebt stuur dan even een PM.

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Afbeelding
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 feb 2011, 17:38

Ik keek toevallig gisteren even op de site van Leitner en toen viel deze M3 me al op. Van buiten top, van binnen inderdaad op het hout na top en erg weinig kilometers. :icon_top: En inderdaad: handbak, daar kan geen SMG of wat voor automaat ook tegenop. :rijden

Staan altijd wel wat lekkere bakken met mooi lage kilometerstanden bij Leitner en superveel foto's van elke auto op hun site. 8) Die zwarte E39 530i Touring vind ik ook echt :-PP
Afbeelding
Ossie
The Calendar Guy

09 feb 2011, 17:40

PM :mrgreen:
Afbeelding
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 feb 2011, 18:10

We moeten morgen nog een M3 ophalen in Amstelveen en naar Valkenburg vervoeren voor het Pink Ribbon feestje komend weekend....

Moet helaas op de vrachtwagen. Want anders.... :mrgreen:
Mtijn
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

09 feb 2011, 18:14

mushrop schreef: @Mtijn: als je serieus interesse hebt stuur dan even een PM.
PM :()
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 feb 2011, 19:58

Vandaag samen met Mats wezen kijken bij die waanzinnig mooie dikke M3. Afgezien van het hout op dash (wat trouwens eenvoudig te vervangen is) echt een supermooi exemplaar met alle goede opties. De eerste onderhandelingen liepen ook perfect en zelfs het bod was goed. Nog even tussendoor naar huis gebeld en eigenlijk waren we bijna rond. Ondertussen was er nog iemand binnengelopen (60 plusser). Douwe (de eigenaar van die tent) zei al dat die man ook voor de M3 kwam, maar dat hij verwachtte dat 'ie voor een CL600 zou gaan......maar je voelt 'm al; die l*llo koopt die M3 recht onder m'n neus vandaan! :shock:

To bad voor mij, had ik maar van te voren met het thuisfront moeten overleggen. Maar wat baal ik d'ervan man! Niet normaal....

Maar voor mij is het nu wel duidelijk; E46 M3 moet en gaat het worden. Niet met zo'n suffe SMG-bak, maar gewoon een handbak zoals het hoort. Een automaat koop ik wel als ze m'n been amputeren of als ik het zelf niet meer kan schakelen omdat ik te oud ben, maar zolang ik het nog zelf kan.... Ik geloof best dat SMG (of al die andere SMG/DSG achtige dingen) heel snel en soepel kunnen schakelen en stuff, maar ik vind het zo ontzettend saai en suf. :s

Dus dit is wat ik zoek:

- E46 M3
- liefst carbonschwartz of die donkere titaankleur
- handgeschakeld
- leer
- liefst zo vol mogelijk
- minder dan 80dkm.
- volledige historie moet van voor tot achter bij de auto zitten
- import = geen enkel probleem, mits hij voldoet aan bovenstaande voorwaarden

Mocht iemand wat weten, let me know!

O ja, de JCW blijft :wink:

Afbeelding
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 feb 2011, 20:07

Dus Clubman gaat dan ''wieberen''??

Die van Leitner is trouwens wel retegaaf! Houd die in de gaten, want hij heeft altijd prachtexemplaren..... 8) 8)
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 feb 2011, 20:21

Zonde man, was echt een supermooi exemplaar... Is nog best lastig om een mooie en echt goede M3 te vinden met die eisen, zeker in Nederland. Een groot deel is SMG en/of cabrio en vaak met best hoge kilometerstanden.

Zelfs in Duitsland is de keus niet zo groot, maar dit is wel een erg lekkere die zo te zien aan al je eisen voldoet:

M3 Carbonschwarz
Afbeelding

Terug naar “Show your ride”