Klusdag 12 feb. 2011 - update
- coopers1987
- Volledig MINI minded!
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Alvast veel plezier zaterdag allemaal, mooi dat jullie dat allemaal zo regelen onder elkaar 
Jammer dat ik niet kan komen, altijd leuk, een beetje sleutelen, en zeker bij Beek.
Ook een dik compliment aan Klaas die er zijn vrije zaterdag voor opoffert en hij steekt al zo veel uren in Beek Auto Racing en daarbovenop moet hij ook nog een eind rijden voordat hij vanuit zijn huis bij Beek is. Zijn eigen schuld natuurlijk dat hij zo ver weg gaat wonen maar hij doet het toch maar even allemaal belangeloos voor de NewMINIclub

Jammer dat ik niet kan komen, altijd leuk, een beetje sleutelen, en zeker bij Beek.
Ook een dik compliment aan Klaas die er zijn vrije zaterdag voor opoffert en hij steekt al zo veel uren in Beek Auto Racing en daarbovenop moet hij ook nog een eind rijden voordat hij vanuit zijn huis bij Beek is. Zijn eigen schuld natuurlijk dat hij zo ver weg gaat wonen maar hij doet het toch maar even allemaal belangeloos voor de NewMINIclub

- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
@Adriaan: sorry gozer, ik moet zaterdagochtend eerst naar Alkmaar (idd; MOET
). Sjoerd a.k.a. MiniPoeper kan je zeker helpen, sure of it. Ik probeer 's middags nog wel te komen.

MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Adriaan
- Volledig MINI minded!
Bericht
Beek heeft er inderdaad een die ik mag gebruiken 

Daveke schreef:Bij Beek zal toch ook wel een soldeerapparaat staan..?
@ Shag : Mn pa heeft er al eens een in gezet bij JorisD, en ik heb het bij de mijne zelf gedaan, eitje, is zo gebeurd!

- Adriaan
- Volledig MINI minded!
Bericht

Daveke heeft ook aangeboden te helpen
Geen probleem, jammer van de gezelligheidmushrop schreef:@Adriaan: sorry gozer, ik moet zaterdagochtend eerst naar Alkmaar (idd; MOET). Sjoerd a.k.a. MiniPoeper kan je zeker helpen, sure of it. Ik probeer 's middags nog wel te komen.

Daveke heeft ook aangeboden te helpen

Onze sponsors