Quinten's R53 m7 cai p 32
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Bericht
de drank om het mooi te maken jah
Quinten schreef:is het ook echt, zeker als het ook een beetje lukt, krijg je echt de plezier en de drank om het mooi te maken!
de drank om het mooi te maken jah

- sander_r53
- Volledig MINI minded!
Bericht
DL's vind ik persoonlijk echt lelijk, maar doordat ze zo naar binnen staan is het ineens totaal anders

Normaal vind ik vooraanzicht dan net lijken op een karper, maar dat heb je bij jou totaal niet!
Mooi gedaan!

Normaal vind ik vooraanzicht dan net lijken op een karper, maar dat heb je bij jou totaal niet!
Mooi gedaan!

- sam`spimpmini
- Be Mini
Bericht
netjes netjes pikkyQuinten schreef:TADAA...
Downtubes blackkkk
en dann carbonnn dashboard..
en dan ook nog me deuren in CARBON BLACK....
Quinten!

- Quinten
- Be Mini
Bericht
maar dankejwel man!
hahaha leuk ook waarmee je het vergelijkt!sander_r53 schreef:DL's vind ik persoonlijk echt lelijk, maar doordat ze zo naar binnen staan is het ineens totaal anders![]()
Mooi gedaan!

- sander_r53
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ja het was al laat gisterQuinten schreef: hahaha leuk ook waarmee je het vergelijkt!maar dankejwel man!

- sam`spimpmini
- Be Mini
Bericht
sam fikst het wel dikke 3 liter diessel,next week beek voor software dan gaat ie naar 280 plus pkaas.
mag je wel n rondje mee stoomen,haaaaaaaaa
mooi sam
ssssssssssssssst
ja ja de x5 heeft weer 218 pkaas,pikkyQuinten schreef:dankjewel man!
nog gelukt met de X5?, was een grote klus !
sam fikst het wel dikke 3 liter diessel,next week beek voor software dan gaat ie naar 280 plus pkaas.
mag je wel n rondje mee stoomen,haaaaaaaaa

mooi sam
- sam`spimpmini
- Be Mini
Bericht
mooi sam
komt goed jongenQuinten schreef:morge ochtend apk keuring! hij zal er vast wel doorheenkomen.. maar toch altijd weer ff afwachte....
mooi sam
- PepperWhite
- Volledig MINI minded!
Onze sponsors