MCS ("GP") r53 DS/W is verkocht :(
- willem
- Mod virus alert!
Bericht
De spoiler staat idd niet helemaal lekker, orgineel zit er een bevestigingsplaat onder, die staat in bestelling doordoor veranderd de hoek een beetje. Moet zeggen dat het in het echt toch wat anders er uit ziet dan de foto
Nu zsm spacers scoren, gewoon bij beek halen of iemand nog wat liggen?

Nu zsm spacers scoren, gewoon bij beek halen of iemand nog wat liggen?
- Fred
- Volledig MINI minded!
Bericht
Die spacers, tja... Hangt ervan af wat je wil... Zoiezo moet je er steken met een kraag, zodat ze gecentreerd worden, en met 10 mm is dat niet het geval. Spacers met een kraag zijn er maar vanaf 12 mm. En als je wil dat ze je wielkassen lekker vullen mag het zeker 20 mm zijn
. Vooraan mss iets minder.

- willem
- Mod virus alert!
Bericht
Vandaag de gp spoiler tijdelijk er af gehaald, en auto staat bij schade hersteller om de gaten van de oude s spoiler dicht te lassen en dan dak opnieuw spuiten haal meteen het 3de remlicht weg en vervangen voor dezelfde opvulling als bij een orginele gp overigens is dat een stuk goedkoper dan een nieuw 3de remlicht. De spoiler stond ook te hoog kunnen we straks mooi weer aanpassen, weet iemand hoever de bovenkant van de zijstukken van de dakrand afstaan bij een GP?
- Quinten
- Be Mini
Bericht
heeel mooooi!
alleen die witte velgen gaa je qua vuil nog op terug komen denk ik!
ik ben mijn velgen namelijk wel inmiddels beetje zat daardoor! het is wasse en wasse en wasse. even is t leuk maar na een jaar
maar auto ziet er super uit!! hoe kom je aan die gp spoiler?
en laat je je gehele dak spuiten of alleen het laatste stukje waar je spoiler op zat?
alleen die witte velgen gaa je qua vuil nog op terug komen denk ik!
ik ben mijn velgen namelijk wel inmiddels beetje zat daardoor! het is wasse en wasse en wasse. even is t leuk maar na een jaar

maar auto ziet er super uit!! hoe kom je aan die gp spoiler?
en laat je je gehele dak spuiten of alleen het laatste stukje waar je spoiler op zat?
Onze sponsors