Heb ook veel film materiaal, morgen wordt mijn PC opnieuw geinstalleerd, want die doet niet meer wat ik wil, dus hopelijk kan ik hem morgenavond online zettenCooperS-indiblue schreef:Ik wil ook nog meer filmpjes zien!!
Midwinterrit 2006
- MarjoleinART
- Be Mini

Bericht
Dus mijn filmpje houden jullie nog even te goed

- MarjoleinART
- Be Mini

Bericht
Haha volgende keer iets minder poeder erin gooien misschien, hahah. Gek dat als ik 1 kop maak het wel altijd goed gaat
Maar 40 is toch anders, denk ik
Sleefje schreef: Ohja, sjokomelk was prima, lekker straf

- JCW_Werk
- Be Mini

- Contacteer:
Bericht
Zo ik heb ook enkele foto's (van de vele) in mijn gallery gezet. Maar ik heb het momenteel erg druk. Misschien dat ik er morgen nog wat andere foto's bijzet. Mocht je een leuke foto tegenkomen, die je op grote kwaliteit en zonder weggevaagde nummerborden wilt hebben, dan hoor ik het wel!
gr. kevin
gr. kevin
- erik-de-perik
- Mod virus alert!

Bericht
pffff....heb ik net alle foto;s geupload..... zie ik dat ik de kentekens ben vergeten weg te poetsen...
nog even geduld dus..
nog even geduld dus..
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Ja, ze zijn erg mooi, en lekker veel.erik-de-perik schreef:pffff....heb ik net alle foto;s geupload..... zie ik dat ik de kentekens ben vergeten weg te poetsen...
nog even geduld dus..
Laatst gewijzigd door Pretty Cooper op 20 dec 2006, 16:00, 1 keer totaal gewijzigd.

- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht
Red-bull?

Hoe kom jij zo in hogeren sferen met die "lucht-foto"?Arjan schreef:Ik heb net ook wat online gegooid. Zal er ook nog een filmpje van proberen te maken maar dat zal even op zich laten wachten.
Red-bull?

- Rimshot
- 4 op een rij!

Bericht
Namens deze weg wil ik Marjolein en Mike bedanken voor hun gastvrijheid en de super goede organisatie!!! Ook de vrijwilligers zoals ouders zussen enz!!!!
Marloes en ik hebben erg genoten van deze dag en na deze eerste echte meeting (we waren ook op de testbank dag) zullen er zeker meer volgen.
Er hing een gezellige sfeer en iedereen was even aardig.
We hebben een paar foto's geschoten en die zijn te zien in onze gallery.
Nogmaals Bedankt!!!
Groet Ronald & Marloes
Marloes en ik hebben erg genoten van deze dag en na deze eerste echte meeting (we waren ook op de testbank dag) zullen er zeker meer volgen.
Er hing een gezellige sfeer en iedereen was even aardig.
We hebben een paar foto's geschoten en die zijn te zien in onze gallery.
Nogmaals Bedankt!!!
Groet Ronald & Marloes

- MarjoleinART
- Be Mini

Bericht
Eindelijk klaar
Hij is een beetje blij, maarja, het was ook een blije dag laten we maar zeggen
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... 8061&hl=nl
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... 8061&hl=nl

Onze sponsors