Velgen staan em erg lekker! Vind em nu wel wat hoog op zijn poten staan? Cm omlaag zou ie wel kunnen hebben, dan komt die splitter ook beter tot zijn recht, en lijkt me nog steeds veilig?
Net terug van de Ring. Was lachen vandaag.
De Duitse TV was er en heeft een reportage gemaakt over onze Mini's en de Ring met veel belangstelling voor de mijne
Ik ben 3 keer geïnterviewed dus ik heb mijn beste beentje voorgezet qua Duits.
Ook voor het eerst legaal rondgereden met niet één, niet twee, maar drie videocamera's in de auto
Hier staan we klaar om aan de ronde te beginnen. Je kan nog net de microfoon rechts in beeld zien.
Er zullen vast nog veel foto's volgen.
De sticker achterop heb ik er op geplakt omdat ik daar de achterklep beschadigd heb met lichter maken van de klep en er staat 'Eat My Dust Op' . Maar die gaat er weer van af als de kunststof klep er is.
De hoogte is uitstekend zo voor de Ring. Alle veranderingen deze winter hebben goed uitgepakt al wat het wat te koud om de Toyo's goed opgewarmt te krijgen en was het hier en daar verraderlijk glad (twee ongelukken gezien). Hij remt als een idioot door het mindere gewicht, uitaccelereren gaat beter met minder camber en de splitter is heel gebleven.
In de rondes met de Duits TV hebben we met 5 Mini's een Amerikaaanse gifgroene GT3 opgejaagd dus hopen dat dat er een beetje goed op staat. Kan nog een maandje duren voordat het op TV komt maar we krijgen er een DVD van dus zal ook wel op Youtube komen. R53.nl beroemd in Duitsland