hey beste mini vrienden
heb iets meegemaakt wat vast het vermelden waard is!!
afgelopen maandag al rijden in mijn mini met 140 km per uur aan de binnenkant van een scherpe bocht gebeurd het volgende:
er valt vanuit het niets niet of nauwelijks meer te sturen.het zweet brak me even uit,en heb hem zonder de vangrail te raken aan de kant weten te zetten....
service dienst gebeld en mini is weggesleept,blijkt nar inspectie de stuurbekrachtigingspomp stuk te zijn!!
echt bizar....
hij is net uit de garantie,dus die grapje kost dik 400 euro.
nu zijn ze aant kijken of Bmw,Mini nederland dit als coulance ziet!!
dus hopelijk blijven deze kosten mij bespaard.
zijn er meer mini drivers die dit is overkomen?
ciao Rico
Kapotte stuurbekrachtigings pomp!!!
- Rico
- One wheel wonder
- Contacteer:
- Rico
- One wheel wonder
- Contacteer:
Bericht
het wordt leuker en leuker!!!
ik kom even gal spugen hoor.
Zwartepoorte de bmw,mini dealer van zeeland, waar mijn auto helaas naar toegebracht werd na dit bijna ongeval,werkt niet echt mee met de afhandeling van het probleem. ten eerste wilden ze niet het percentage mee betalen van de coulance (die ze zelfs eerst niet eens aan wilden vragen!!) mijn eigen dealer (RENOVA Breda) heeft nu dus het percentage kosten voor hun rekening genomen. (top dus)
vandaag mn tijdelijke leen auto dus maar terug gebracht bij het bergingsbedrijf,mijn eigen mini zou tenslotte vandaag klaar zijn....maar nee,wat blijkt, zwartepoorte kan het onderdeel op dit moment niet leveren,en als het meezit komt het volgende week binnen...JAja wat denk je zelf? met de kerstperiode int verschiet!! het komt er dus op neer dat ik een huurauto moet regelen,en jawel..de kosten zijn volledig voor mijn rekening
jongens jongens...waar zijn we mee bezig!!! mini nederland ondertussen maar gebeld,want dit gaat toch een b'tje hoog oplopen allemaal...
Merry Christmas!!!
Ciao Rico

ik kom even gal spugen hoor.
Zwartepoorte de bmw,mini dealer van zeeland, waar mijn auto helaas naar toegebracht werd na dit bijna ongeval,werkt niet echt mee met de afhandeling van het probleem. ten eerste wilden ze niet het percentage mee betalen van de coulance (die ze zelfs eerst niet eens aan wilden vragen!!) mijn eigen dealer (RENOVA Breda) heeft nu dus het percentage kosten voor hun rekening genomen. (top dus)
vandaag mn tijdelijke leen auto dus maar terug gebracht bij het bergingsbedrijf,mijn eigen mini zou tenslotte vandaag klaar zijn....maar nee,wat blijkt, zwartepoorte kan het onderdeel op dit moment niet leveren,en als het meezit komt het volgende week binnen...JAja wat denk je zelf? met de kerstperiode int verschiet!! het komt er dus op neer dat ik een huurauto moet regelen,en jawel..de kosten zijn volledig voor mijn rekening

jongens jongens...waar zijn we mee bezig!!! mini nederland ondertussen maar gebeld,want dit gaat toch een b'tje hoog oplopen allemaal...
Merry Christmas!!!
Ciao Rico
- Rico
- One wheel wonder
- Contacteer:
Bericht
Hey
we zijn weer back on track hoor!!!
het heeft even geduurd en ben toch weer 200 euro armer,maar wel heel gelukkig!!!
van de huur auto via Zwartepoorte heb ik toch maar afgezien,ik moest gewoon het volle verhuur pond betalen,ja DAaag...
dus ff een auto geleend van een vriend van me.
prettige jaarwisseling allemaal.
ciao Rico
we zijn weer back on track hoor!!!

het heeft even geduurd en ben toch weer 200 euro armer,maar wel heel gelukkig!!!
van de huur auto via Zwartepoorte heb ik toch maar afgezien,ik moest gewoon het volle verhuur pond betalen,ja DAaag...
dus ff een auto geleend van een vriend van me.
prettige jaarwisseling allemaal.
ciao Rico
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors