En wat is er nou irritanter dan dat iedereen om de haveklap je tools meeneemt

haha, maar goed.. ik vond het wel leuk hoor

Of was dat niet te zien?

Idee: we meten allebei onze 'floor to arch distance' op. Wel in een parkeergarage ofzo, dan heb je een vlakke vloer en van alle vier de wielen natuurlijk. Kunnen we ze alsnog vergelijken. Wij hebben immers allebei een Doopert. Nou? Nou? Nou?Woosh! schreef:heb helaas niet gemeten of er veel verschil zit in de werkelijke verlaging.. dat is er totaal bij ingeschoten zaterdag..
Maar op het oog staat hij net ff wat vierkanter![]()
en het verschil qua comfort is in mijn gevoel wel degelijk aanwezig!
Is zeker een idee, maar precies wat Fred zegt, jij staat nu op 16" toch?Samsara schreef:Idee: we meten allebei onze 'floor to arch distance' op. Wel in een parkeergarage ofzo, dan heb je een vlakke vloer en van alle vier de wielen natuurlijk. Kunnen we ze alsnog vergelijken. Wij hebben immers allebei een Doopert. Nou? Nou? Nou?Woosh! schreef:heb helaas niet gemeten of er veel verschil zit in de werkelijke verlaging.. dat is er totaal bij ingeschoten zaterdag..
Woosh! schreef:Is zeker een idee, maar precies wat Fred zegt, jij staat nu op 16" toch?Samsara schreef:Idee: we meten allebei onze 'floor to arch distance' op. Wel in een parkeergarage ofzo, dan heb je een vlakke vloer en van alle vier de wielen natuurlijk. Kunnen we ze alsnog vergelijken. Wij hebben immers allebei een Doopert. Nou? Nou? Nou?Woosh! schreef:heb helaas niet gemeten of er veel verschil zit in de werkelijke verlaging.. dat is er totaal bij ingeschoten zaterdag..
Wat voor maat zijn jou zomer wielen?
of we kijken een keer op een meet en zetten ze naast elkaar, kijken wie er lager ligt![]()
Zoals ik al zei: voor zover ik weet welWoosh! schreef:is dat zo?
wat is jou bandenmaat?
Ga ik ff rekenen
Woosh! schreef:Daar heb je ook weer gelijk in
ik zal morgen ochtend even opmeten wat de hoogte is van mijn MINI..
heb toevallig een meetlint in de auto, maar nu niet zoveel zin om m'n hotel kamer weer uit te gaan
Onze sponsors