1, was controle bij me school op licht, maar dat had ik natuurlijk niet

2, met 10 mensen naast elkaar fietsen, maar het was midden in de nacht

Voor een ander een geel papiertje, betekent voor mij direct aftikken!JorisD schreef:... dat laseren alleen geld kost als je wordt staande gehouden.
Daar kwam ik dus heeeeel erg goed weg..
laseren krijg je gewoon een bekering voor thuisgestuurd hoor, heb het zelf al 2 x gehad.Mini Poeper schreef:Voor een ander een geel papiertje, betekent voor mij direct aftikken!JorisD schreef:... dat laseren alleen geld kost als je wordt staande gehouden.
Hoe lullig en triest het ook is dat je daarvoor op de bon geslingerd bent, je hebt waarschijnlijk geen poot om op te staan in zo'n situatie. Ik zou precies hetzelfde hebben gedaan, maar het is in principe natuurlijk gewoon een verkeersovertreding en je weet dan dat je het risico loopt dat je net de verkeerde snor treft...Thomas schreef:Nee helaas niet, had ik achteraf moeten doen! Lesje voor de volgende keer!mini cabrio schreef:ik bezit nu ruim een jaar me rijbewijs, en mag vol trots zeggen dat ik tot heden nog geen bekeuring heb gehad![]()
ja ik klop nu even heel erg af op me bureau....
en dat ondanks ik toch wel vaak te hard/sportief rijd... (vind ik van mezelf
)
@ thomas, ik blijf het echt een naaistreek vinden voor je...ben je er niet tegen in beroep gegaan??
Thomas schreef: Lesje voor de volgende keer!
Duitsland toch? Krijg je 'm ook gewoon thuis gestuurdMini Poeper schreef:Voor een ander een geel papiertje, betekent voor mij direct aftikken!JorisD schreef:... dat laseren alleen geld kost als je wordt staande gehouden.
Onze sponsors