Ben je ooit bekeurd?

Van alles en niet over de MINI (géén verkoop-topic).

Ben je ooit bekeurd (auto gerelateerd)?

Nee, nog nooit.
5
6%
Ja, een keertje maar
7
8%
Ja, een keer of drie maximaal
12
14%
Ja, rond de vijf ofzo
19
23%
Ja, te veel en te vaak
41
49%

Totaal aantal stemmen: 84
RobbeDoes
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 feb 2011, 12:57

ben er tot nu toe 2x onder een boete uitgekomen...

1, was controle bij me school op licht, maar dat had ik natuurlijk niet :roll: maar politie was nog wat duf die ochtend, moest verder lopen...

2, met 10 mensen naast elkaar fietsen, maar het was midden in de nacht :roll: kregen waarschuwing.
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

16 feb 2011, 13:53

coendek schreef:never...
Sure :roll:
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 feb 2011, 13:55

ik bezit nu ruim een jaar me rijbewijs, en mag vol trots zeggen dat ik tot heden nog geen bekeuring heb gehad :D :P ja ik klop nu even heel erg af op me bureau.... :lol: en dat ondanks ik toch wel vaak te hard/sportief rijd... (vind ik van mezelf :P )

@ thomas, ik blijf het echt een naaistreek vinden voor je... :? ben je er niet tegen in beroep gegaan??
JorisD
Be Mini
Be Mini

16 feb 2011, 14:38

Toevallig kreeg ik er vandaag een binnen voor 6km te hard in de bebouwde kom, toch weer 43 euro. Al met al heb ik gelukkig zelden boetes, minder dan 1 per jaar.

Wel een keer ontzettend geschrokken, even doorgetrokken op de afsluitdijk en richting Friesland kom je dan bij de sluis van Kornwerderzand. Daar waren toen wegwerkzaamheden waar je 50 mocht op het moment dat het al 50 was, reed ik zeker nog 120.
Ik was al aan het uitrijden/afremmen en zag bij de wegwerkzaamheden veel te laat een motoragent met lasergun staan. Op zo'n moment keert je maag zich wel even om en hij gaf toen ik langs m reed ook met z'n hand aan dat ik er erg dicht tegenaan zat..zoiets van "daar kom je goed weg vriend"..
Vervolgens met een heel slecht gevoel naar Groningen gereden en daar de eerste de beste agent op straat aangesproken die me gelukkig gelijk kon bevestigen dat laseren alleen geld kost als je wordt staande gehouden.
Daar kwam ik dus heeeeel erg goed weg.. :()
Afbeelding
Mini Poeper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

16 feb 2011, 15:47

JorisD schreef:... dat laseren alleen geld kost als je wordt staande gehouden.
Voor een ander een geel papiertje, betekent voor mij direct aftikken! :lol:
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 feb 2011, 18:50

Mini Poeper schreef:
laseren krijg je gewoon een bekering voor thuisgestuurd hoor, heb het zelf al 2 x gehad. :wink:
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
MartinG
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

16 feb 2011, 18:51

Dan is het wel makkelijk aanvechten als je er toch 1 achteraf krijgt., bij laseren zijn ze verplicht je aan te houden.
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 feb 2011, 18:54

hoe doen ze dat dan als ze boven de snelweg staan te laseren? Ik ben eenmaal op de Haarlemmerweg met de motor gepakt met een laser en eenmaal op de A28. Krijg je gewoon een boete voor thuis en heb er nog acvhteraan gebeld, maar er werd mij verteld dat ze je echt niet staande hoeven te houden bij laseren.
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
H en S
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 feb 2011, 19:55

ik ben de tel kwijt maar maak dan ook 50.000 tot 60.000 KM per jaar en dat al 25 jaar.
Afbeelding

Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 feb 2011, 23:27

coendek schreef:never...
Ook niet voor rijden zonder plaat? :mrgreen:
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 feb 2011, 23:43

Ik sta na ruim 6,5 jaar op één prent van 19 euro (+6 euro) voor 54 km/h binnen de bebouwde kom. Ik rijd toch regelmatig wel wat te hard, maar met goed opletten en de flitsinformatie in de gaten houden kom je blijkbaar toch een heel eind. :wink:
Thomas schreef:
mini cabrio schreef:ik bezit nu ruim een jaar me rijbewijs, en mag vol trots zeggen dat ik tot heden nog geen bekeuring heb gehad :D :P ja ik klop nu even heel erg af op me bureau.... :lol: en dat ondanks ik toch wel vaak te hard/sportief rijd... (vind ik van mezelf :P )

@ thomas, ik blijf het echt een naaistreek vinden voor je... :? ben je er niet tegen in beroep gegaan??
Nee helaas niet, had ik achteraf moeten doen! Lesje voor de volgende keer!
Hoe lullig en triest het ook is dat je daarvoor op de bon geslingerd bent, je hebt waarschijnlijk geen poot om op te staan in zo'n situatie. Ik zou precies hetzelfde hebben gedaan, maar het is in principe natuurlijk gewoon een verkeersovertreding en je weet dan dat je het risico loopt dat je net de verkeerde snor treft...
Afbeelding
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

17 feb 2011, 13:46

Thomas schreef: Lesje voor de volgende keer!
:P Lesje niet meer over busbaan rijden bedoel je?? :lol: je weet dat die strook heilig is voor die rakkers in die lompe geel-groene units.... :lol: :mrgreen:
Martiio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

17 feb 2011, 16:40

Mini Poeper schreef:
Duitsland toch? Krijg je 'm ook gewoon thuis gestuurd ;)

BE-NL-D hebben convenant dat ze opgestuurd worden (al gaat dat vaak wel fout) :wink:

Terug naar “Kletshoek”