Passat Variant met NewMINIclub sticker op de A12
- MartinG
- Bijna verslaafd
Bericht
Passat Variant met NewMINIclub sticker op de A12
Toen ik terug reed van Beek reed er een hele tijd een Passat Variant achter me, haalde mij in en toen zag ik een newminiclub sticker op de achteruit. Toen heb ik weer even zuinig achter je gereden
.Nog even gezwaaid toen ik eraf moest richting Houten.

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nee, Hans & Sabine (en kids) zijn geen wannabe clubleden...
Sven schreef:sterker nog... er staan er al 2 bij hem voor de deur....

Nee, Hans & Sabine (en kids) zijn geen wannabe clubleden...

- H en S
- Volledig MINI minded!
Bericht

Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
Si, guys and Girls, that was me. Als ik zo'n mooie Mini zie dan moet ik altijd even goed kijken. In dit geval was wel duidelijk dat het een NewMiniClubber was. Dat geldt natuurlijk niet voor die gele Mini die wij beiden inhaalden.
Op dat stukje is trajectcontrole en dan gaat de cruisecontrol op 130. Uiteindelijk loopt dat dan wel lekker.
En nee, ik wil er geen Mini's meer bij, ik heb er al twee.
Op dat stukje is trajectcontrole en dan gaat de cruisecontrol op 130. Uiteindelijk loopt dat dan wel lekker.
En nee, ik wil er geen Mini's meer bij, ik heb er al twee.

Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
- H en S
- Volledig MINI minded!
Bericht

Martin, dacht inderdaad al dat je bij Beek vandaan kwam.
Ik heb zo'n beetje het hele stuk weg zitten telefoneren en dan is zo'n cruiscontrol een prima instrument. Je rijdt anders snel te hard, zelfs met een Passat.
Ik heb zo'n beetje het hele stuk weg zitten telefoneren en dan is zo'n cruiscontrol een prima instrument. Je rijdt anders snel te hard, zelfs met een Passat.

- H en S
- Volledig MINI minded!
Bericht

Daar heb je ook weer gelijk in. In de nieuwe Passat heb ik adaptive cruise control en heb ik deze dus nog vaker aan staan. Ook in druk verkeer.

- Sven
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dat hebben wij ook, is ideaal...
Alleen let op bij bijv uitvoegen bij afrit op de autobaan
Als je dan met 80 achter een vrachtwaggel hangt en er dan uiteindelijk rechts naast gaat rijden... denkt ie dat de weg vrij is... Als je dan je cc nog op +/- 140 hebt staan, gaat ie er zo volgas vantussen
Dat had ik laatst, ff wennen

Alleen let op bij bijv uitvoegen bij afrit op de autobaan

Dat had ik laatst, ff wennen

Onze sponsors