Heb jij ook al besteld??Hein schreef:en nog een erbij
Nieuwe R56 besteld.
- Helenk
- Be Mini

Bericht
Lijkt ons leuk idee, 3xBRG in de sneeuw in januari!Sepp schreef:@Helenk: Dat roept om een duo-foto met onze MINI2. Die is ook BRG met zwart lederen bekleding. Zie bij 'Show your ride' het topic 'Sepp & Ester's Cooper in BRG'. Nog leuker zou zijn 3 generaties MINI's, dus ook met een BRG-Classic erbij. Dus 3-op-een-rij. Ideetje?
groet Henk
Daimler double six 1988, Classic Mini 1978, een Mini Clubman Estate 1979 ,Mini Cabrio 1982, Fiat Panda Twin Air 85 aut 2013, Mitshubishii Outlander PHEV 2013, LR Defender 90 uit 1985 met 140 pk TdI .
Daimler double six 1988, Classic Mini 1978, een Mini Clubman Estate 1979 ,Mini Cabrio 1982, Fiat Panda Twin Air 85 aut 2013, Mitshubishii Outlander PHEV 2013, LR Defender 90 uit 1985 met 140 pk TdI .
- Des
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- Des
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Om reclame tegen te gaan mogen leden geen links naar andere websites in berichten plaatsen totdat ze tenminste 3 legitieme berichten hebben gemaakt en tenminste 3 dagen geregistreerd zijn. Wij danken je voor het begrip in deze zaak. Als je dit bericht krijgt en toch voldoet aan beide criteria, laat het ons dan zo snel mogelijk weten.
Dankjewel!
Dankjewel!
- Des
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- Arjan
- Volledig MINI minded!

Bericht
Hoi Des,
Bedoel je een foto invoegen of de avatar links in het scherm bij je forumnaam?
is deze bovenstaande maatregel genomen. Gewoon lekker blijven posten en dan kan je ook 'aan de slag'.
Bedoel je een foto invoegen of de avatar links in het scherm bij je forumnaam?
Omdat we de laatste tijd veel spam/reclameberichten kregen over allerlei pillen die allemaal niet nodig hebbenDes schreef:Om reclame tegen te gaan mogen leden geen links naar andere websites in berichten plaatsen totdat ze tenminste 3 legitieme berichten hebben gemaakt en tenminste 3 dagen geregistreerd zijn. Wij danken je voor het begrip in deze zaak. Als je dit bericht krijgt en toch voldoet aan beide criteria, laat het ons dan zo snel mogelijk weten.
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
- Des
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
lol ik kan echt helemaal niks posten hier...
Welke forum software draait er? Ik draaide PHPBB en nu vBulletin en voor allebei zijn er perfecte anti-spam updates die de spam bots buiten de deur houden zonder dat je je users hoeft te pesten.
Welke forum software draait er? Ik draaide PHPBB en nu vBulletin en voor allebei zijn er perfecte anti-spam updates die de spam bots buiten de deur houden zonder dat je je users hoeft te pesten.
- ChrisV
- One wheel wonder

Bericht
Heb vorige week mijn aller eerste MINI besteld, een MINI Cooper Diesel. In mei komt hij uit en in juni zou ik hem hebben (ben de 5de die een diesel besteld bij mijn garage dus moest nog een beetje langer wachten...) Astro Black met wit dak en witte spiegels en Crown Spoke 17" velgen... Ik kan niet wachten en het is nog zooooo lang 
Onze sponsors