Nope heel wat anders , wordt japanse style , draken, koikarpers , demons dat soort zaken

Vandaar dat het hier zo enorm stil was. Dacht die is toch niet met z'n supersnelle fiets tegen iets anders aan gefietst?Blue Chaser schreef: Ben namelijk met een ander project begonnen van ca 3000 euro , heb zwaar zitten twijfelen om het in de Mini te stoppen ..
Maar heb toch voor het andere gekozen ..
First things first
Yup heb er de eerste 4 uur prikken opzitten , foto's misschien als het helemaal af is ..RobbeDoes schreef:lol
is het eerste stuk al gezet dan? foto?
coendek schreef:full color sleeve?
I love sleeves.. vind ik echt te gek!
jawel man.. vind het super vet! Maar dan wel complete sleeves..Blue Chaser schreef:coendek schreef:full color sleeve?
Hey das COOL mate , van jou eigenlijk niet verwacht ..
En jup full collah
You're a cool dude why not !!!coendek schreef:jawel man.. vind het super vet! Maar dan wel complete sleeves..Blue Chaser schreef:coendek schreef:full color sleeve?
Hey das COOL mate , van jou eigenlijk niet verwacht ..
En jup full collah
Helaas past het gewoon niet bij mij.. anders zeker gedaan!
Gaat tie in Breda Ida , bij wie Bunker Tattoo ???Blont-007 schreef:Hey gerard kom je Paul nog even mentaal voorbereiden die gaat zaterdag
Voor het eerst
Laat me raden Dragon TattooBlont-007 schreef:Nee in Eindhoven , geen idee hoe het daar heet zo gauwBlue Chaser schreef:Gaat tie in Breda Ida , bij wie Bunker Tattoo ???Blont-007 schreef:Hey gerard kom je Paul nog even mentaal voorbereiden die gaat zaterdag
Voor het eerst
Onze sponsors