Ook last van schaven van het linker-achterwiel aan de binnenkant?MiniMad schreef: Schroefset achter gemonteerd, voor zat deze er al onder. De auto ligt zo'n 4 cm lager, staat gelijk stukken beter! De vering achter mag echter nog wel wat harder gezet worden, maar dat komt wel goed![]()
Minimad's Cooper S, nieuwe foto's P6
- sander_r53
- Volledig MINI minded!
Bericht
- MiniMad
- Enthousiast
Bericht
Nope, maar ik rij ook nog niet met spacers achter, jij wel toch?sander_r53 schreef:Ook last van schaven van het linker-achterwiel aan de binnenkant?MiniMad schreef: Schroefset achter gemonteerd, voor zat deze er al onder. De auto ligt zo'n 4 cm lager, staat gelijk stukken beter! De vering achter mag echter nog wel wat harder gezet worden, maar dat komt wel goed![]()
- sander_r53
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nee ik heb nog geen spacers achter. Daar hoop ik het juist mee op te lossenMiniMad schreef:Nope, maar ik rij ook nog niet met spacers achter, jij wel toch?sander_r53 schreef:Ook last van schaven van het linker-achterwiel aan de binnenkant?MiniMad schreef: Schroefset achter gemonteerd, voor zat deze er al onder. De auto ligt zo'n 4 cm lager, staat gelijk stukken beter! De vering achter mag echter nog wel wat harder gezet worden, maar dat komt wel goed![]()
- MiniMad
- Enthousiast
Bericht
Maar hij hangt er onder en het klinkt goed!!!
Alleen eerdaags nog fff zó monteren dat hij iets verder onder de auto hangt. Zeker als de uitlaat warm is steekt hij voor mijn smaak nog net te ver onder de auto uit, hij mag nog wel een cm of 2 terug.
Was een behoorlijke flutklus, de bouten zaten goed vastgerot.Sven schreef:en?
Alleen eerdaags nog fff zó monteren dat hij iets verder onder de auto hangt. Zeker als de uitlaat warm is steekt hij voor mijn smaak nog net te ver onder de auto uit, hij mag nog wel een cm of 2 terug.
- sander_r53
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dat uitsteken kun je zo verhelpen door die buizen in het midden wat verder over elkaar heen te schuiven en vastdraaien. Maar je had het DIY topic al gevonden zag ik
Ja die moer en bout achter de kat. zijn één geheel geworden door de roestvorming. Was bij mij ook. Een bout brak ook af.MiniMad schreef:Was een behoorlijke flutklus, de bouten zaten goed vastgerot.Sven schreef:en?
Dat uitsteken kun je zo verhelpen door die buizen in het midden wat verder over elkaar heen te schuiven en vastdraaien. Maar je had het DIY topic al gevonden zag ik

- MiniMad
- Enthousiast
Bericht
Net het interieur onder handen genomen, het leer in- en uitgesmeerd, plastic in de cockpit-spray gezet en de auto van buiten even schoon gespoten.
Even snel foto's gemaakt, schoefset achter zit er onder, paar cm naar beneden en de Milltek eronder

Even snel foto's gemaakt, schoefset achter zit er onder, paar cm naar beneden en de Milltek eronder

Laatst gewijzigd door MiniMad op 20 feb 2011, 18:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Onze sponsors