Goedeavond allemaal!
Bij deze wil ik me graag voorstellen aan jullie club! Mijn naam is Michiel, 27 jaar en na weken twijfelen heb ik eindelijk een cooper S uit 2003 gekocht.
De auto's hiervoor waren:
-een vw polo 1.4 uit 1998, complete rieger uitbouwset, complete uitlaatlijn van supersport incl spagetti spruitstuk, verlaagd met koni instelbare verlaging, 14 inch BBS RS 7,5 en 8j en opnieuw gespoten in blauw parelmoer;
-een vw golf gti 1.8 T uit 2001, zwart metallich, sport recardo interieur, 4 cm vaste verlaging en 18 inch velgen.
De cooper die ik vanaf gister rijd, is een zwart metallic mini met wit dak, deels lederen interieur.
De plannen op korte termijn zijn als volgt:
-zoals bij iedere vorige auto een sq audio installatie;
-velgen vervangen voor 17 inch;
-waarschijnlijk een striping over de motorkap.
Foto's zullen komende tijd volgen!
Groet,
Michiel
Voorstellen
- coopers2003
- Leerling Mini lid
Bericht
Voorstellen
Laatst gewijzigd door coopers2003 op 20 feb 2011, 17:54, 1 keer totaal gewijzigd.
- coopers2003
- Leerling Mini lid
Bericht
Haha, plezier komt zeker goed! Vandaag en gister hele dag rondgereden! Ik blijf me verbazen over die strakke wegligging van deze auto.
- coopers2003
- Leerling Mini lid
Bericht
Het is een Mini Cooper, S look uit 2003 geimporteerd uit Duitsland. Dus de looks van een cooper S incl. luchtinlaat, uitlaat in het midden gemonteerd, S emblemen, deels lederen interieur, verlaging etc, maar 'slechts' een 1.6 16V 115 PK.
Voor mij een ideale combi: sportieve look, maar normaal verbruik.
Een aangename verandering na een Golf IV 1.8 Turbo ...
Voor mij een ideale combi: sportieve look, maar normaal verbruik.
Een aangename verandering na een Golf IV 1.8 Turbo ...

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
- coopers2003
- Leerling Mini lid
Bericht
Komt goed!
Zodra de temperaturen stijgen en de velgen, striping en audio klaar zijn, ga ik proberen langs te komen!
Zodra de temperaturen stijgen en de velgen, striping en audio klaar zijn, ga ik proberen langs te komen!
Onze sponsors