Nissan GT-R brand volledig af in Maleisië

Van alles en niet over de MINI (géén verkoop-topic).
WoK
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Nissan GT-R brand volledig af in Maleisië

22 feb 2011, 16:54

Sportwagens van tegenwoordig branden zo af door de aluminium onderdelen die ze vaak hebben. Vlammetje erbij en de boel staat meteen in lichterlaaie. Afgelopen jaar ging de Ferrari 458 Italia al vaker in vlammen op, maar ook een Lamborghini Gallardo LP560-4 ging in Tilburg er aan door het genadeloze vuur. In Maleisië werd deze Nissan GT-R met de grond gelijk gemaakt door een ongeluk met een Volkswagen Golf GTI.

Exacte toedracht van de brand is nog niet bekend, maar met een fikse klapper kunnen er natuurlijk vloeistoffen op hete onderdelen van de auto komen die vervolgens ontbranden. Een andere theorie die er op los gelaten wordt is dat de uitlaat tegen bladeren op de grond kwam te liggen en deze zo in de brand zette. Hoe dan ook blijft het zonde als er een auto afbrand.

Gezien de wagens die daar staan ga ik uit van n leuk ritje....
Die Golf rijders ook altijd......
Adrenalin Junkie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

22 feb 2011, 18:02

ook een MINI gespot ;)

allemaal plofjes nog... damn what a shame... zonde :|
MINI COOPER S R53 pre-facelift
Afbeelding
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

22 feb 2011, 23:23

zonde.....

Ook van die Golf...
JJJJ
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

22 feb 2011, 23:47

Ik probeer het me voor te stellen hoe hard het daar gegaan moet zijn als je kijkt wat er nog meer staat langs de weg!
Afgelopen zaterdagavond stond er 1 met Belgisch kenteken naast me voor een stoplicht in Tilburg. Nou had ik natuurlijk geen intensies om te gaan racen met m'n Coopertje (+ kids lagen achterin te slapen dus..... >) ) maar voordat ik ook maar 2 meter weg was bij het stoplicht was die bak alweer uit m'n zichtveld weg!!!! Wat een bruut geweld zit er in die wagen...

Terug naar “Kletshoek”