Ivo schreef:Wing tip is gaaf, maar aan de JCW spoiler kan ie naar mijn mening toch echt niet (wing) tippen.
Goeie keus dus!
Nee nu heeft tie straks zeker meer LOW nodig met zo'n handvat op je klepSven schreef:Tis idd een hele dikke spoiler!! Het moet een beetje bij de uitraling van de auto passen....
En die van jou..., met Aero, dikke sloffen en verlaagd, kan dat prima hebben!!![]()
![]()
Komt goed dus!
Komt goed, over twee weken zit de schroefset eronderBlue Chaser schreef:Nee nu heeft tie straks zeker meer LOW nodig met zo'n handvat op je klepSven schreef:Tis idd een hele dikke spoiler!! Het moet een beetje bij de uitraling van de auto passen....
En die van jou..., met Aero, dikke sloffen en verlaagd, kan dat prima hebben!!![]()
![]()
Komt goed dus!
Is ook erg handig met aanduwen !!Fred schreef:Adriaan doet het volgens mij niet voor de looks, het is gewoon een erg handig ding... Bv als je propere was nog niet droog is 's morgens
Goed bezig flut*Adriaan schreef:Komt goed, over twee weken zit de schroefset eronderBlue Chaser schreef:Nee nu heeft tie straks zeker meer LOW nodig met zo'n handvat op je klepSven schreef:Tis idd een hele dikke spoiler!! Het moet een beetje bij de uitraling van de auto passen....
![]()
Komt goed dus!
Blue Chaser schreef:Goed bezig flut*Adriaan schreef:Komt goed, over twee weken zit de schroefset eronderBlue Chaser schreef:
Nee nu heeft tie straks zeker meer LOW nodig met zo'n handvat op je klep![]()
Dan nog witte rims lekker racy , hmmmm wordt misschien toch nog wat dan
Als ie straks plat ligt en dat handvat zit erop dan zal ik er wel eens een soepje aan wagen , kee ???Adriaan schreef:Nee er komen zeker geen witte velgen onder! Die heb ik gehad en vond dat geen succes!
![]()
Blue Chaser schreef:Goed bezig flut*Adriaan schreef:
Komt goed, over twee weken zit de schroefset eronder![]()
Martiio schreef:Moet jij niet ondertussen weer eens wat foto's posten adriaantje
ff up to date blijven met die dikke bak!
Ja is goed!Blue Chaser schreef:Als ie straks plat ligt en dat handvat zit erop dan zal ik er wel eens een soepje aan wagen , kee ???Adriaan schreef:Nee er komen zeker geen witte velgen onder! Die heb ik gehad en vond dat geen succes!
![]()
Blue Chaser schreef:
Goed bezig flut*![]()
Onze sponsors