Hallo allemaal
Ik ben al een tijd lid van de club dus wordt het tijd dat ik me eens voorstelt.
Ik ben dus Yvonne 48 jaar en woon in Papendrecht.
Ik ben de trotse bezitter van een mini cooper s cabriolet uit 2005
Ben helemaal gek met mijn carretje,en hoop snel een keer op een meeting mijn trots te kunnen showen.hij is nog eigenlijk helemaal orgineel , maar zou er wel graag wat aan willen doen, niet teveel maar zou graag zien dat hij getuned wordt door Beek. Maar daar ben ik nog niet zo over uit omdat ik eerst hiet wat meer over wil weten.
Verder zou ik er ook graag een parrot in willen bouwen maar daar ben ook nog even aan het kijken hoe dat moet en waar ik het , het beste kan laten doen.
Gr. Yvonne
Even voorstellen Yvonne
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
Welkom!!
Veel plezier met je mini!
Voor vragen over de beek tuning zou ik het Beek onderdeel op de site eens doorlezen, of anders gewoon contact met ze opnemen
Ik ga volgende week vrijdag een parrot in laten bouwen in onze cabrio door MCS uit wassenaar, deze kreeg ik getipt van iemand anders van het forum. schijnt erg goed te zijn
Succes, en wie weet tot meets!!
Groet,
Mark
Veel plezier met je mini!
Voor vragen over de beek tuning zou ik het Beek onderdeel op de site eens doorlezen, of anders gewoon contact met ze opnemen

Ik ga volgende week vrijdag een parrot in laten bouwen in onze cabrio door MCS uit wassenaar, deze kreeg ik getipt van iemand anders van het forum. schijnt erg goed te zijn

Succes, en wie weet tot meets!!
Groet,
Mark
- RobbeDoes
- Volledig MINI minded!
Bericht
Welkom!!
veel rij plezier met je mini!
snel even wat foto's posten!
( uploaden in je gallary, en dan kun je als je een bericht aan het maken bent, onder 'meer emoticons' ''jouw gallary '' klikken, en de foto's die je in je bericht wil hebben aanklikken)
veel rij plezier met je mini!

snel even wat foto's posten!

- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
- Gryphes
- One wheel wonder
- Contacteer:
Onze sponsors