Fred schreef:Ik kan eerlijk gezegd niet kiezen...
Fre's MCS Clubman: announcement
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!

Bericht
vind het allemaal wel erg dik eigenlijk....
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!

- lombardi
- 4 op een rij!

- Contacteer:
- sander_r53
- Volledig MINI minded!

Bericht
Pfff lastig... ik ben blij dat ik die beslissing niet hoef te maken Fred... 
Succes!!
Trouwens, heb jij die foto's zo bewerkt? Echt netjes
Succes!!
Trouwens, heb jij die foto's zo bewerkt? Echt netjes
- Cooperdriver
- Volledig MINI minded!

- Fred
- Volledig MINI minded!

Bericht
Het wordt er niet makkelijker op
. Zoiezo eerst die zwarte grill.
Denk dat ik het zo eerst ff gewoon word en daarna ds koplampringen en striping, en nu prioriteit stel aan uitlaatsierstukken, zwarte tellerplaten en ecu remap en mss ook luchtfilter... *zucht*
@ sander, idd zijn allemaal photshops
Daarnet trouwens eens geprobeerd... ik geraak echt niet in mijn garage. Mss maar opteren voor een carport en eindelijk de achterkant wat lager draaien
Denk dat ik het zo eerst ff gewoon word en daarna ds koplampringen en striping, en nu prioriteit stel aan uitlaatsierstukken, zwarte tellerplaten en ecu remap en mss ook luchtfilter... *zucht*
@ sander, idd zijn allemaal photshops
Daarnet trouwens eens geprobeerd... ik geraak echt niet in mijn garage. Mss maar opteren voor een carport en eindelijk de achterkant wat lager draaien
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik heb ze nogmaals goed bekeken Fred ..
Maar 3 is toch de dikste hoor
Blue Chaser schreef:Om het je makelijk te maken kies ik voor optie 3
- Fred
- Volledig MINI minded!

Bericht
, striping zou zoiezo maar iets zijn voor later. Simpele aanpassing die toch een redelijk verschil maakt imo
. Vind het op zich wel fris staan die zwarte grill icm chroom
@ Freek, heb die ook ergens staan, maar als ik ze hier allemaal zou posten wordt het wat te veel vrees ik
. Laten doorlopen zou ik wel niet doen, erg veel bumper schiet er niet meer over, nummerplaat neemt al zoveel opp in
@ Ida, toevallig al es kunnen uitproberen of je DS kunt evenaren met folie? Laatste shop zou in principe dezelfde striping moeten zijn als die van jurgen, vind het alleen wat zwaar overkomen int zwart.
Blue Chaser schreef:Blue Chaser schreef:Om het je makelijk te maken kies ik voor optie 3
@ Freek, heb die ook ergens staan, maar als ik ze hier allemaal zou posten wordt het wat te veel vrees ik
@ Ida, toevallig al es kunnen uitproberen of je DS kunt evenaren met folie? Laatste shop zou in principe dezelfde striping moeten zijn als die van jurgen, vind het alleen wat zwaar overkomen int zwart.
Onze sponsors