Fre's MCS Clubman: announcement
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- jbcola
- Brugse zot
Bericht
Anders heb ik ook wel interesse, heb hier wel nog het een en ander die ik wil wrappen
Komt die kleur perfect overeen met DS Ida? Perfect is natuurlijk een groot woord, maar het moet toch enigszins overeenkomen, nietwaar?Blont-007 schreef:Ja bedoelde een stukje van de DS folie

Anders heb ik ook wel interesse, heb hier wel nog het een en ander die ik wil wrappen

- Fred
- Volledig MINI minded!
Bericht
2 mods in het verschiet
bmc cda, ben erg benieuwd naar de sound... Had dezelfde in mijn zwarte, bmc klinkt wat ruiger dan de meeste filters, dus ben erg benieuwd hoe dat zal klinken in mijn clubman.
en de zwarte grill, nog een week wachten
Dan hopelijk binnenkort die winterbanden eraf, en achteraan eindelijk wat lager zetten
.

bmc cda, ben erg benieuwd naar de sound... Had dezelfde in mijn zwarte, bmc klinkt wat ruiger dan de meeste filters, dus ben erg benieuwd hoe dat zal klinken in mijn clubman.
en de zwarte grill, nog een week wachten

Dan hopelijk binnenkort die winterbanden eraf, en achteraan eindelijk wat lager zetten

- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Fred
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zwarte grill is besteld, bmc gaat binnenkort op de post en mini staat op dit moment bij de bandenboer om achteraan nog wat aan die moer te draaien.
Zo spannendddddd
... voor mij dan, haha
Blijkbaar heb ik thuis ooit es beloofd dat ik er na verlaging niets meer zou aan veranderen. Crap... en dat heeft mijn moeder nu net weer onthouden natuurlijk... Ff wachten maar weer na deze mods
.
Deze week een ritje gaan doen en toen ik thuis kwam, had ie redelijk warm... Mijn pa kon zijn hand niet op de motorkap houden. Ideaal moment om de komst van het nieuwe koelelement (bmc) te verkondigen dus
.
Zo spannendddddd

Blijkbaar heb ik thuis ooit es beloofd dat ik er na verlaging niets meer zou aan veranderen. Crap... en dat heeft mijn moeder nu net weer onthouden natuurlijk... Ff wachten maar weer na deze mods

Deze week een ritje gaan doen en toen ik thuis kwam, had ie redelijk warm... Mijn pa kon zijn hand niet op de motorkap houden. Ideaal moment om de komst van het nieuwe koelelement (bmc) te verkondigen dus

- Blont-007
- NMC Legend
Bericht
maar ik neem de 13de wel eea aan DS mee.
Kan je het daarna aan Fredje laten zien
Ik lees het nu pasjbcola schreef:Komt die kleur perfect overeen met DS Ida? Perfect is natuurlijk een groot woord, maar het moet toch enigszins overeenkomen, nietwaar?Blont-007 schreef:Ja bedoelde een stukje van de DS folie![]()

Kan je het daarna aan Fredje laten zien

Laatst gewijzigd door Blont-007 op 07 mar 2011, 14:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Onze sponsors