Blue Chaser's Clubman need more low P262
- sander_r53
- Volledig MINI minded!
Bericht
Moet toch even aan het idee wennen, die sidescuttles... Ergens is het een stukje ziel van de S.. maar van de andere kant... het staat niet verkeerd.
Sowieso zul je een van de eerste zijn.
Ben benieuwd ..
Sowieso zul je een van de eerste zijn.

Ben benieuwd ..
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Bericht
@ Fred - die vented panels zonder scutlles zijn zelfs zo te koop , kan ze nu natuurlijk niet vinden
@ Sander - Me like clean !!
Mini embleem motorkap + wissersproeiers zullen ook verdwijnen

@ Sander - Me like clean !!

Mini embleem motorkap + wissersproeiers zullen ook verdwijnen

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
en hoe dan je ruiten schoonmaken? met je hand uit het raam een flesje leeg proberen te spuiten over je voorraam?? 
ik kan nu al niet meer wachten om te zien hoe je dat gaat doen op de snelweg....
uhhmmmBlue Chaser schreef: wissersproeiers zullen ook verdwijnen

- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
heel dik Geer, ben benieuwd gozer!

Blue Chaser schreef:Photoshopje !!!
Spot de mods , moeten te doen zijn voor einde zomer
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- sander_r53
- Volledig MINI minded!
Bericht
Die zullen vast wel weer terug komen. Neem aan geïntegreerd in de wissers.mini cabrio schreef:uhhmmmBlue Chaser schreef: wissersproeiers zullen ook verdwijnenen hoe dan je ruiten schoonmaken? met je hand uit het raam een flesje leeg proberen te spuiten over je voorraam??
![]()
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
maar ziet er vast een stuk minder grappig uit tijdens het ramen sproeien...
dat kan inderdaad ook nog...sander_r53 schreef:Die zullen vast wel weer terug komen. Neem aan geïntegreerd in de wissers.mini cabrio schreef:uhhmmmBlue Chaser schreef: wissersproeiers zullen ook verdwijnenen hoe dan je ruiten schoonmaken? met je hand uit het raam een flesje leeg proberen te spuiten over je voorraam??
![]()

- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Bericht
Thanks ya´all !!!!
Ik wil gaan proberen de ruitensproeiers in de roosters onder het voorraam te monteren , het liefst zoveel mogelijk weggewerkt ..
Knipperlichten ben ik nog niet aan uit maar zullen wel LED´s worden , in de spiegelkap wel te verstaan ..
Dat gaat nog een leuk projectje worden denk om dit uit te vogelen
Ik wil gaan proberen de ruitensproeiers in de roosters onder het voorraam te monteren , het liefst zoveel mogelijk weggewerkt ..
Knipperlichten ben ik nog niet aan uit maar zullen wel LED´s worden , in de spiegelkap wel te verstaan ..
Dat gaat nog een leuk projectje worden denk om dit uit te vogelen

Onze sponsors