Bij Ekris Mini heb ik een mooi aanbod kunnen regelen voor de zeer gewilde PEDALENSET EN VOETSTEUN VAN EDELSTAAL (zie onderstaande foto). Ik zag dat er vorig jaar veel geïnteresseerden waren, maar het werd geen concreet aanbod. Dit aanbod is via Ekris rechtstreeks met Mini Nederland gesloten en is echt een heel erg interessant!
AANBOD:
25% korting bij een minimale afname van 30 stuks (ongeacht het type).
De RVS sportpedalen set voor een MINI R50/52/53 kost normaal € 122,32.
De RVS sportpedalen set voor een MINI R55/56/57/60 kost normaal € 143,96.
Hiermee wordt de set voor de R50/52/53 slechts € 91,74 (dus € 30,58 korting!!).
Hiermee wordt de set voor de R55/56/57/60 slechts € 107,97 (dus € 35,99 korting!!).
Maar het wordt nog mooier:
Je kan het setje ophalen bij Ekris in Utrecht, Zeist, Veenendaal, Arnhem of Nijkerk.
OF je kan het zelfs naar je huis laten verzenden voor €8 extra (in NL).
BESTELLEN:
Zodra er > 30 aanmeldingen zijn, wordt de bestelling geplaatst; deze wordt verwerkt zodra ALLE BETALINGEN VOLLEDIG zijn overgemaakt aan Ekris. Dit is om het logistiek zo luxe te laten verlopen zoals hierboven beschreven en om gedoe te voorkomen. Ik zal iedereen via PM/mail op dat moment informeren over de betalingsgegevens. Hieronder hou ik de status bij van het aantal gegadigden.
Bij interesse stuur je mij een mail naar (groupbuy is gestopt), onderwerp “Groupbuy”, met:
Forumnaam, type setje, ophalen of verzenden; bij ophalen a.u.b. voor- en achternaam en bij welke vestiging je het wilt ophalen, bij verzenden a.u.b. NAW-gegevens vermelden.
Bij 30+ zet ik gelijk alles in gang en dient iedereen dus het volledige bedrag over te maken. Ik zal t.z.t. nog aangeven tot welke datum dan nog extra bestellingen geplaatst kunnen worden m.b.t. dit aanbod.
Groeten, Ashley