Zij-skirts (incl. aanbieding)

De buitenkant, van bonnet stripes tot bodykits.
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 feb 2006, 01:29

Werner schreef:Kunnen we die nog uitsparen? Ik zou er wel een aantal willen ophalen eventueel, tegen een zeer kleine vergoeding. (regio den haag)
Op zich wordt de bestelling thuis afgeleverd voor het totaalbedrag van 350 euro.

Misschien binnenkort een keer een montagedag organseren? Dan sparen we EN benzine uit EN montagekosten.
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

08 feb 2006, 01:53

Misschien een stomme opmerking maar zijn de skirts bij beide aanbiedingen wel in kleur gespoten met zwarte rand en inclusief bevestigingsclips en het gaasje wat er achter in de opening steekt (moeten los besteld worden)? Anders zijn we appels met peren aan het vergelijken. Bij de NewMINIclub lees ik 80 euro voor montage en 350 euro voor gespoten skirts (eventueel opgestuurd), dus een totaalprijs van 430 incl. BTW? Die van mij hebben 780 euro (inc. BTW) gekost bij de dealer. 350 euro minder voor het hele pakket inclusief spuiten en montage is dus erg scherp.

Maar misschien zijn de skirts op mini2.nl ook gespoten maar ik kan niet op die website kijken of dat zo is.

Mijn skirts moesten terug om overgespoten te worden i.v.m. kleurverschil, wat zonder meerprijs is gebeurd. Kan dat ook als je ze gespoten thuisgestuurd hebt gekregen (als ze al gespoten zijn)?
Maaij
King of the Groupbuy
Contacteer:

08 feb 2006, 02:16

Zoals ik het begrepen heb is de totaal prijs 350 euro gespoten en verzenden naar NL en montage is 83,50 euro?

Deze zijskirt komen rechtstreeks vanuit Duitland en zijn al gespoten door BMW. De zwarte rand is dus ook op de juiste wijze gespoten. Ik heb mijn sideskirts ook via een groupbuy gekocht (in UK). Deze kwamen ook uit Duitsland en waren ook al gespoten. De levertijd van gespoten sideskirts is erg lang (ongeveer 4 weken).

Een aantal mensen hadden ook last van kleurverschil. Allemaal blauw volgens mij (moeilijke kleur)? Deze had de dealer gratis zelf overgespoten. Of deze dealer dit ook zal doen weet ik niet? Moeten jullie maar eens navragen. De grill en clipjes zitten er standaard niet bij. Deze moeten er appart bijbesteld worden (ongeveer 8 euro voor de clipjes en 7 euro voor de grill)
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 feb 2006, 08:53

Maaij schreef:Zoals ik het begrepen heb is de totaal prijs 350 euro gespoten en verzenden naar NL en montage is 83,50 euro?
Klopt helemaal!
Maaij schreef:Deze zijskirt komen rechtstreeks vanuit Duitland en zijn al gespoten door BMW. De zwarte rand is dus ook op de juiste wijze gespoten. Ik heb mijn sideskirts ook via een groupbuy gekocht (in UK). Deze kwamen ook uit Duitsland en waren ook al gespoten. De levertijd van gespoten sideskirts is erg lang (ongeveer 4 weken).

Een aantal mensen hadden ook last van kleurverschil. Allemaal blauw volgens mij (moeilijke kleur)? Deze had de dealer gratis zelf overgespoten. Of deze dealer dit ook zal doen weet ik niet? Moeten jullie maar eens navragen. De grill en clipjes zitten er standaard niet bij. Deze moeten er appart bijbesteld worden (ongeveer 8 euro voor de clipjes en 7 euro voor de grill)
Ik leg de bovenstaande vragen even neer bij de leverancier.
kees jan
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

08 feb 2006, 09:19

wat betreft de verzendkosten kwam ik dit tegen op het duitse forum!!

Hi @ all,

wie ihr ja bereits im Sammelthread geschrieben habt, können wir euch jetzt definitiv den Knallerpreis anbieten :

also statt Brutto UPE 587,- pro lackiertem Satz, können wir den lackierten Satz für Brutto 350,- anbieten. Der Einbaupreis beträgt 85,-!!! .

Der Versand innerhalb Deutschlands kostet 20,-
Der Versand nach Österreich kostet 32,-
Der Versand nach Holland und Belgien 50,-
Der Versand in die Schweiz 50,-

Dus die verzendkosten zitten niet bij de 350 euro inbegrepen, bij mini2.nl wel maar die schijnen heel veel aftenemen daar en ook spullen te leveren aan timmrmans, die zullen wel betere afspraken hebben gemaakt. want de sets zijn geheel compleet met zowel roosters, zwarte randen en bevestigings materiaal.

mijne zijn in iedergeval besteld :D in BRG

groet uit voorhout

Kees Jan
mini cooper S, JCW,zwart wit dak, panoramadak, harman kardon, 18" jcw velgen,aero pakket, navigatie, JCW stoelen, MTH spruitstuk
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 feb 2006, 10:14

Kees Jan schreef:Dus die verzendkosten zitten niet bij de 350 euro inbegrepen, bij mini2.nl wel maar die schijnen heel veel aftenemen daar en ook spullen te leveren aan timmrmans, die zullen wel betere afspraken hebben gemaakt. want de sets zijn geheel compleet met zowel roosters, zwarte randen en bevestigings materiaal.
zie hieronder
Maaij schreef:Zoals ik het begrepen heb is de totaal prijs 350 euro gespoten en verzenden naar NL en montage is 83,50 euro?

Klopt helemaal is INCLUSIEF verzendkosten!
FastBunny
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

08 feb 2006, 10:32

Arjan schreef:
Kees Jan schreef:Dus die verzendkosten zitten niet bij de 350 euro inbegrepen, bij mini2.nl wel maar die schijnen heel veel aftenemen daar en ook spullen te leveren aan timmrmans, die zullen wel betere afspraken hebben gemaakt. want de sets zijn geheel compleet met zowel roosters, zwarte randen en bevestigings materiaal.
zie hieronder

Klopt helemaal is INCLUSIEF verzendkosten!
Is zoiets zelf te doen eignelijk die montage? En als je dat nu door je eigen dealer zou laten monteren, waar moet je dan op rekenen qua tijd? Btw prijzen incl btw ;)
Afbeelding
Maaij
King of the Groupbuy
Contacteer:

08 feb 2006, 19:24

FastBunny schreef:Is zoiets zelf te doen eignelijk die montage? En als je dat nu door je eigen dealer zou laten monteren, waar moet je dan op rekenen qua tijd? Btw prijzen incl btw ;)
Ik heb dit zelf gemonteerd. Is vrij makkelijk zelf te doen. Op internet staat how-to met foto's etc. Mijn dealer rekent 1 uur voor montage (ongeveer 90 euro).
Klein opmerking:
Berthil schreef:Nog wel even een opmerking over de sideskirts. Ze passen achteraan niet helemaal goed, dat is een bekend euvel maar alleen een kenner weet waar hij moet kijken. Kennelijk is dit door de dealer niet te voorkomen. Het is alleen te voorkomen als de dealer de onderstaande de juiste combinatie zwarte, rode, witte en gele clips gebruikt om de sideskirt vast te zetten. De clips zijn namelijk niet allemaal even lang, de rode clips zijn langer dan de zwarte en de gele langer dan de witte. Ik heb echter alleen de combinatie voor een Cooper en Cooper S Cabrio kunnen vinden waar het de volgende combinatie is voor de cabrio:

1 zwarte vooraan
rode clips in het midden
gele aan het eind.

Maar dit is maar vanaf het mini2 forum en niet uit eigen ervaring. Ik laat ze zitten zoals ze zitten.
Heb ik op mini2.com ook gelezen. Bij mij zaten geen zwarte clipjes bij. Alleen rode en gele. Ik ben tevreden met het resultaat. Ziet er nog beter uit dan de MINI van de dealer (met sideskirt) :)
Laatst gewijzigd door Maaij op 08 feb 2006, 19:36, 2 keer totaal gewijzigd.
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 feb 2006, 19:32

Wij willen het wel zelf gaan doen. Dan zijn we klaar voor 350 euro MINI toetooo completoo 8)
Die 83,50 euro besteden we wel ergens anders aan ;-)

Levering is compleet met alle bevestigingsmaterialen en met die manual erbij moeten we toch een eind komen

Na de testbankdag ook een montagedag organiseren? :wink:
werner
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 feb 2006, 19:44

Arjan schreef:Wij willen het wel zelf gaan doen. Dan zijn we klaar voor 350 euro MINI toetooo completoo 8)
Die 83,50 euro besteden we wel ergens anders aan ;-)

Levering is compleet met alle bevestigingsmaterialen en met die manual erbij moeten we toch een eind komen

Na de testbankdag ook een montagedag organiseren? :wink:
Kunnen we nog verzendkosten uitsparen als ik ze ophaal?
Verzendkosten naar nederland is toch 50 euro?(per set)

GR.werner
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 feb 2006, 20:04

Werner schreef:Verzendkosten naar nederland is toch 50 euro?(per set)
De verzendkosten zitten in de prijs van 350 euro verwerkt. Ophalen zal niets extra's opleveren in de prijs.
werner
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 feb 2006, 20:12

Arjan schreef:
Werner schreef:Verzendkosten naar nederland is toch 50 euro?(per set)
De verzendkosten zitten in de prijs van 350 euro verwerkt. Ophalen zal niets extra's opleveren in de prijs.
Oké dat is dan jammer. (het was te proberen)

GR.werner
Maaij
King of the Groupbuy
Contacteer:

08 feb 2006, 22:15

Ik wil jullie wel helpen met monteren. Moeten jullie wel hier naar toe komen :)
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 feb 2006, 22:35

Maaij schreef:Ik wil jullie wel helpen met monteren. Moeten jullie wel hier naar toe komen
Graag! denk dat er wel meer animo voor is :-)) (shakeit) :))
MINIJCW
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 feb 2006, 22:40

Ik heb ze al, maar als dat doorgaat, kom ik ook wel zuidwaarts rijden om te kijken, Koffie! en evt. helpen waar nodig :wink: Gezellie

Terug naar “Exterieur”