Zo eindelijk is het zo ver.
Alles gereed om op wintersport te gaan. De weersverwachtingen zijn goed, en surplus aan sneeuw. Dus dat komt helemaal goed.
Een kijken hoe de Countryman zicht met All4 zich houdt in de sneeuw
Aangezien de ski's dus niet makkelijk in de mini passen, ze er maar op gedaan
Staat wel goed moet ik zeggen!
Zo, weer terug in Nederland na bijna 1,5 week wintersport.
Het begon met 2 dagen sneeuw, dagje bewolking en rest veeeel zon! Kortom: perfect vermaakt binnen en buiten de pistes .
De reis heen en terug was super. Alles zeer voorspoedig met een kleine oponthoud. Wat een bekijks in de Countryman! Echt NIET te geloven. Misschien wel meer als in een dikke sportwagen.
Mensen die eerst kort kijken, en dan toch maar eens terug draaien met het hoofd om het eens beter te aanschouwen, en wijzen . Halverwege de reis zijn we maar gaan terug zwaaien . Vrouwen in Dikke SUV's die achterstevoren in de auto zitten om man lief maar eens aan te wijzen dat ze dat wel heel leuk vinden...
Je merkt wel goed dat ie wat zwaarder beladen is en er een stellage ski's op het dak zitten, maar nog steeds goed mee te komen met het verkeer .
Wat op viel, is dat de besturing wat last had bij dwarsriggels. Vooral bij hogere snelheden lijkt het of de besturing/voortrein een stapje maakt. Hier schrik je af en toe wel van.
Verder is het een super reis-auto! Genoeg comfort en van alle gemakken voorzien. In de sneeuw is de All4 ideaal. Gelukkig niet veel nodig gehad, maar bij de 20cm verse sneeuw die er gevallen was toch een veilig gevoel!
Tja en na wintersport reis (bijna zonder sneeuw onderweg) wordt ie toch wel vies:
En wat past er zoal in de Countryman zonder dat de stoelen plat gaan (en zonder hoedenplank):
Dit zijn ongeveer 2x 42 liter, 2x 70 liter, 2 paar skischoenen en niet ter vergeten een setje sneeuwkettingen.
En dit alles met een goed zicht naar achteren!!
Mooi dat ie zo goed bevalt! Ik kan me goed voorstellen dat jullie zo veel bekijks onderweg hadden, hij ziet er ook wel superstoer uit met de rode striping, aerokit en de ski's op het dak!
Echt een mooie wagen! Ik snap dat je veel bekijks hebt ermee, ik zit ook achterstevoren als ik een dikke CM zie
Zijn je uitlaat sierstukken nu wat dikker dan normale?