Heerlijk die reactie van je! Precies wat ik wilde horen!Hans schreef:Jaja.. stoere praat van de R56 mannen.. jullie zullen alleen ver in de verte de brul van de GP nog kunnen horen.. en na 2 rondjes nog een keer, want de GP gaan jullie echt niet bijhouden met die snorfietsen van jullie

Nee op een recht stuk hield ik het niet bij met m'n 163 pk (als dat er al uit kwam) Coopertje S.Hans schreef:De cabrio kon hij niet eens bijhouden.. en die is toch 150kilo zwaarder.. maar de auto maakt wel degelijk uit want M7 was de laatste keer met die racemini's bezig en ik kwam niet eens in de buurt(oke, wel een erg groot verschil tussen straatauto's en raceauto's)
Ik stel voor om een keer met ze alle te gaan karten!![]()
kijken wie de snelste is.. (eerst even afvallen)
Maar de R56 is naar eigen specificatie besteld en afgesteld zoals ik m'n vorige ook het liefst had gezien. Dus wil met de nieuwe dat rondje best nog een doen. Kijk wat het nou verschilt tussen de compressor en de turbo motoren. Een eerlijk vergelijk word het toch nooit, maar lijkt me heel gaaf om te weten te komen!

Karten is leuk, maar niet bepaald mijn ding. Geef mij maar gewoon m'n R56je en het circuit in Zandvoort! Een dagje gummen met het hele clubje op Zandvoort vind ik veel leuker! (Dan wel met wat minder auto's op de baan dan de laatste keer)

Het lijkt me overigens wel leuk om eens de classic Mini Cooper S, new MINI Cooper S, new MINI Cooper S GP en de new new MINI Cooper S op het circuit tegen elkaar te zetten met dezelfde bestuurder!