Ik heb net mijn Ap verlagingsveren binnen gekregen, maar heb net goed deze site bekeken [web]http://northamericanmotoring.com/forums ... ow-to.html[/web]
en ik ga het toch niet aandurven om dit zelf te doen omdat ik niet weet waar ik dan mee bezig ben. Weet iemand waar ik ze kan laten installeren of kan iemand mij hiermee helpen.
Alvast bedankt voor de info.
Verlagings veren
- Door
- Volledig MINI minded!
Bericht
De goedkoopste en snelste oplossing is idd Beek in Den Haag
Bij de garage op de hoek zou ik het niet laten doen omdat die vaak geen ervaring hebben met Mini's en geen prijsafspraak willen maken. Tenminste dat is mijn ervaring in Limburg.
Tuners zitten ook niet op je te wachten omdat je die veren niet bij hun hebt gekocht, dus die gaan moeilijk zitten doen.
De dealer is een g-vermogen ... ca. 100 euro per uur en ze doen er zo'n 4 uur over ... Als ze het al doen; sommigen doen het gewoonweg niet!
In welke hoek van het land zoek je eigenlijk?

Bij de garage op de hoek zou ik het niet laten doen omdat die vaak geen ervaring hebben met Mini's en geen prijsafspraak willen maken. Tenminste dat is mijn ervaring in Limburg.
Tuners zitten ook niet op je te wachten omdat je die veren niet bij hun hebt gekocht, dus die gaan moeilijk zitten doen.
De dealer is een g-vermogen ... ca. 100 euro per uur en ze doen er zo'n 4 uur over ... Als ze het al doen; sommigen doen het gewoonweg niet!
In welke hoek van het land zoek je eigenlijk?
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
- kwiebje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Je kunt het ook door een "naamloze" garage laten doen dan ben je 50 euro per uur kwijt. Deze zijn er misschien langer mee bezig en zijn niet zo zuinig op je mini en kan verkeerd gaan. De uren en irritatie die je dan bespaard kun je beter naar een goede garage gaan.
Onze sponsors