Bij deze ben ik nieuw op het forum en wil ik me even voorstellen.
Ik ben Jeffrey en woon in Zwijndrecht bij Antwerpen (België ). Ik ben nog maar 17 (binnenkort eindelijk 18!!!) maar al een trotse eigenaar van een Mini Cooper. Met mijn klein studentenloon kon het natuurlijk geen nieuwe zijn, dus heb ik maar een mooie, goed onderhouden 2de hands gekozen. Het is er al eentje van 2003 maar is piekfijn in orde. De kleur is velvet red, wat natuurlijk een beetje speciaal is omdat je deze niet vaak meer tegenkomt
Foto's volgen uiteraard nog en zo kan je zien wat ik er ondertussen al aan veranderd heb.
Laatst gewijzigd door MiniJefkeuh op 27 feb 2011, 21:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Bedankt! Idd nog eventjes wachten ( 3april!!) en dan mag ik alleen gaan toeren in de mini. Nu met mijn voorlopig rijbewijs moet er steeds iemand bij me zijn, niet dat het erg is, want zij genieten dan ook mee van de mini natuurlijk xD [/b]
Laatst gewijzigd door MiniJefkeuh op 27 feb 2011, 21:38, 1 keer totaal gewijzigd.
hé over dat rijbewijs dat je al mag rijden voor je 18e had ik iets gelezen (en gepost hier op het forum ) ik dacht dat dat pas zomer 2011 in ging in nederland?
Welkom en veel plezier met je Mini.
Ik had deze kleur nog niet gezien, maar is zeker mooi.
Volgens mij is het interieur ook wel top als ik het goed zie.
@Rob(bedoes)
Hij komt uit Zwijndrecht Belgie, daar zullen ze dat al wel mogen, in NL zijn ze nooit zo vlot.
@Robbedoes: In België mogen wij ons theoretisch examen al afleggen vanaf de 17de verjaardag, en krijgen dan een voorlopig rijbewijs waarmee we mogen rijden in het bijzijn van een willekeurig persoon die zijn rijbewijs al 6jaar heeft.
@JJJJ: Interieur is idd wel de moeite, leder beige met zwart. Ik zal zo snel mogelijk voor foto's zorgen
Hoi hoi!
Het is al lang geleden dat ik nog iets gepost heb hier, en daarvoor mijn excuses maar bij deze wil ik even melden dat ik eergisteren mijn rijbewijs heb gehaald! Na een mislukte eerste poging was het de 2de keer volledig goed! Enkele opmerkingen betreffende iets meer opletten maar komt volledig goed