Opknopen

Dat probeer ik dus ook altijd, ik ben als de dood hiervoor...YorkPower schreef:Denk ik ookGryphes schreef:Zou niet verbaast zijn dat dit met opzet is gebeurt, want je moet wel verschrikkelijk hard slaan om de lak erbij mee te nemen.Maar ik sta altijd alleen... Of ik parkeer me ver van anderen naast een muur/omheining.. Pff
Ik ben dus ook precies zoals jullie. Bijna op het ziekelijke af. Al mijn familie, vrienden en collega's weten dit inmiddels.Adrenalin Junkie schreef:Dat probeer ik dus ook altijd, ik ben als de dood hiervoor...YorkPower schreef:Denk ik ookGryphes schreef:Zou niet verbaast zijn dat dit met opzet is gebeurt, want je moet wel verschrikkelijk hard slaan om de lak erbij mee te nemen.Maar ik sta altijd alleen... Of ik parkeer me ver van anderen naast een muur/omheining.. Pff
Klote man, dat weer een of andere vuil jaloers figuur je auto beschadigd heeft.. succes ermee..
Dat zeg je nu omdat de hoge prijs van de schade laten herstellen je wellicht tegenvalt, maar elke keer dat je je MINI staat te wassen/poetsen ga je je hier aan ergeren. Waarschijnlijk dat je het over een paar weken/maanden toch maar laat herstellen?YorkPower schreef:We gaan het blutsje zo laten.. Het valt eigenlijk niet zo hard op. We gaan wel met een kleurstift de lak een beetje proberen te herstellen. Er zullen nog wel blutsjes erin komen.. Jammer genoeg..
Mja ik erger me er al aan.. maar mijn ouders betalen alles aan de MINI en zij hebben er nu geen zin in.. Voor hen is het niet erg genoeg.. over een week kan er op juist dezelfde plaats weer 1 in zitten.. Ach we zien welSepp schreef:Dat zeg je nu omdat de hoge prijs van de schade laten herstellen je wellicht tegenvalt, maar elke keer dat je je MINI staat te wassen/poetsen ga je je hier aan ergeren. Waarschijnlijk dat je het over een paar weken/maanden toch maar laat herstellen?YorkPower schreef:We gaan het blutsje zo laten.. Het valt eigenlijk niet zo hard op. We gaan wel met een kleurstift de lak een beetje proberen te herstellen. Er zullen nog wel blutsjes erin komen.. Jammer genoeg..
Tenminste zo gaat dat bij mij tot nu toe altijd. Misschien als je weer een keer ff een financiele meevaller hebt?
Sterkte in ieder geval ermee.
Onze sponsors