Vrijdag mag de MINI weer voor de keuring....
Nu hebben we de Driving-lights erop zitten, maar niet aangesloten! Nog nooit aangesloten en vorig jaar wel goedgekeurd, alhoewel we er wel vragen over kregen....want ze deden het niet... Nee ze zijn ook niet aangesloten, okey, dan hoeven ze het niet te doen....
Nu ben ik de auto even aan het nakijken of alles goed is en kwam ik bij de DL's terecht....
Omdat m'n ma al begon te vragen wat ze ermee moest dit jaar, ben ik net effe langs de APK-boer gegaan om te vragen of dit nou wel of geen probleem is... Heb geen zin in gezeik, en dat ie om dit geintje wordt afgekeurd....
Zegt die man; die lampen is apk afkeur omdat het uitstekende delen zijn..
Wat is dit voor gezeur?? MINI levert die dingen toch ook??
Ik zei; het is precies hetzelfde als OEM MINI ze levert, geen verschil!
Ja maar ze steken uit, dat mag niet....
Hoe zit het???
Help APK vraag: driving lights
- henne
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
uitstekende delen?
wat een mafketel die vent!
als je er afedekkappen overheen doet hoeven ze het niet te doen maar zonder de kappen dus als de lamp ziechtbaar is moeten ze het officieel wel doen volgens mij want geld eigenlijk het zelfde als mistlampen.
wat een mafketel die vent!
als je er afedekkappen overheen doet hoeven ze het niet te doen maar zonder de kappen dus als de lamp ziechtbaar is moeten ze het officieel wel doen volgens mij want geld eigenlijk het zelfde als mistlampen.
- Door
- Volledig MINI minded!
Bericht
Even in het brein van die pipo ... Omdat het niet doet is het niet functioneel en dus een uitstekend onderdeel geworden en dus ofwel aansluiten ofwel verwijderen.
Zucht .... Wat een onzin! LOI cursus wet en regelgeving gevolgd zeker
Die van mij zijn wel aangesloten maar de kappen zitten er permanent op waardoor ze het ook "niet" doen. Pas een APK gehad en geen opmerking erover.
Kortom .... andere APK-boer zoeken idd
Zucht .... Wat een onzin! LOI cursus wet en regelgeving gevolgd zeker

Die van mij zijn wel aangesloten maar de kappen zitten er permanent op waardoor ze het ook "niet" doen. Pas een APK gehad en geen opmerking erover.
Kortom .... andere APK-boer zoeken idd

- Sven
- Volledig MINI minded!
Bericht
Kijk dat vond ik dus ook.... Bedankt voor de reacties, das wel duidelijk 
Ik heb zelfs net ff de RDW gebeld en een keurmeester aan de telefoon gehad.. die zegt; ''ik zou niet weten waarom ie afgekeurd moet worden!! Ik neem aan dat het ronde lampen zijn, geen hoeken... (oftewel, geen hoekige scherpe delen) Als ie em daarop afkeurt.. meteen herkeuring aanvragen!''
Dus zijn hier nog een beetje in dubio of ik ze er toch ff afhaal of dat we gaan 'testen':P

Ik heb zelfs net ff de RDW gebeld en een keurmeester aan de telefoon gehad.. die zegt; ''ik zou niet weten waarom ie afgekeurd moet worden!! Ik neem aan dat het ronde lampen zijn, geen hoeken... (oftewel, geen hoekige scherpe delen) Als ie em daarop afkeurt.. meteen herkeuring aanvragen!''
Dus zijn hier nog een beetje in dubio of ik ze er toch ff afhaal of dat we gaan 'testen':P
- Floor-is
- Volledig MINI minded!
Bericht
Idee: gewoon door die lui laten keuren. Als hij hem afkeurt, dan geef je hem aan dat je hem met liefde door een ander laat keuren, maar als die het goedkeuren... Hij de kosten moet betalen voor het keuren en de tijd die je er insteekt en een kilometervergoeding. (Ofzo
)

GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Onze sponsors