Ben je ooit bekeurd?

Van alles en niet over de MINI (géén verkoop-topic).

Ben je ooit bekeurd (auto gerelateerd)?

Nee, nog nooit.
5
6%
Ja, een keertje maar
7
8%
Ja, een keer of drie maximaal
12
14%
Ja, rond de vijf ofzo
19
23%
Ja, te veel en te vaak
41
49%

Totaal aantal stemmen: 84
H en S
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

23 feb 2011, 20:14

Gryphes schreef:Heb zo'n gevoel dat er nog wel wat boetes gaan binnen komen, Vrijdag nog een klein wedstrijdje gehad tegen een Fiat Grande Punto toen ik op weg was naar huis.

De Fiat droop af toen die met 80 km/h door de bocht heen moest om me bij te houden.
Was hem blijkbaar toch iets te veel van het goede. >) De meeste mensen uit mijn omgeving zullen dat bochtje in de N341 tussen Den Ham en Ommen wel kennen.

Helemaal te gek zo'n "Mini" kart waar je de weg mee op mag. :mrgreen:
Ik ken dat bochtje wel maar si toch een 60KMH bochtje? of bedoel je die haakse bocht halverwege. Kan overigens zat met iets meer snelheid, zelfs m'n Passat doet het nog prima met 80 kmh. Overigens kom er niet echt meer sinds de N36 is doorgestrokken naar de n48.
Afbeelding

Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
Gryphes
One wheel wonder
One wheel wonder
Contacteer:

23 feb 2011, 20:33

H en S schreef:
Gryphes schreef:Heb zo'n gevoel dat er nog wel wat boetes gaan binnen komen, Vrijdag nog een klein wedstrijdje gehad tegen een Fiat Grande Punto toen ik op weg was naar huis.

De Fiat droop af toen die met 80 km/h door de bocht heen moest om me bij te houden.
Was hem blijkbaar toch iets te veel van het goede. >) De meeste mensen uit mijn omgeving zullen dat bochtje in de N341 tussen Den Ham en Ommen wel kennen.

Ik ken dat bochtje wel maar si toch een 60KMH bochtje? of bedoel je die haakse bocht halverwege. Kan overigens zat met iets meer snelheid, zelfs m'n Passat doet het nog prima met 80 kmh. Overigens kom er niet echt meer sinds de N36 is doorgestrokken naar de n48.
Die bocht halverwege met een advies snelheid van 50, kan ook prima met 80 als je een beetje kunt auto rijden. Alleen deze "meneer" slingerde in een keer de ander weg helft op. Dat 60 KMH bochtje kan ook wel maar je moet wel goed uitkijken, want tegenliggers willen nog wel eens deels op de ander weg helft rijden.
MaVaEe
Koeien-teller

23 feb 2011, 21:47

H en S schreef:net de tweede met de Mini op de deurmat. 5 KM te hard terwijl ik ook 175KM te hard had kunnen rijden. Jammer, gemiste kans. :s
Ik moest lachen! :mrgreen:
Afbeelding
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

23 feb 2011, 22:26

Ik ken die weg en bocht goed en van die adviessnelheid van 50 km/h hoef je je met een MINI inderdaad niks aan te trekken :rijden
Afbeelding
maiky maik
Be Mini
Be Mini

24 feb 2011, 22:17

maiky maik schreef:Ppeh, ze gek maak ik het als DarkDesign niet maar, 18 jaar mijn rijbewijs, nu 25. Dus 7 jaar ellende:

het abonnement bij het CJIB is als volgt.

- Lasergun om 6 uur snachts/sochtend bij een club: 40 km tehard.(mocht je 60)
- Kentekenbewijs ingetrokken voor geblindeerde ramen. Later is daarzelfs mijn auto mee geschorst en in beslag genomen bij een verkeerscontrole.(moet hem opnieuw laten keuren) Vreselijk!
- Gevaarlijkweggedrag(gladde stenen! >) )
- Tal van snelheidsboetes, waaronder een maand geleden 40 km tehard bij Enschede. Mocht je 100. 280 euro.
- Bellen (maar kreeg soort van korting) maar 80 euro betaald.
- Verkeerd parkeren. Almelo, 93 euro.
- Nu weer 1 liggen voor:''Handelen in strijd met gesloten verklaring in beide richtingen weg(gedeelte) bestemd voor
bep.categorie voertuigen''$118,50 euro.
-En zo ben ik een paar x met de Mini gp staande gehouden, ivm snelheid en lawaai(wel staande gehouden, nooit een boete)
- Vergeten! Reed naar spanje! 1750km en Lion(france) werd ik met de gp ook van de weg gehaald. Het regende en dus mocht je daar maar 100.Was een boete bedrag van 140euro.
(offtopic: IK MIS DE GP)

Laatste Hoogtepunt:(kwa politiekick dan)

- Het is weer zover! Was ook te lang rustig. Dinsdag Onderweg naar Groningen. 27 km het hard. Staande gehouden. Gvdgvd. Tegenwoordig rijden ze dus alleen in undercover auto's. prijs verschilt van 180 tot 200 euro

Zal ongetwijfeld worden vervolgd
MartinG
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

02 mar 2011, 00:34

Bah reed net door Utrecht binnenstadheen en een flitser over het hoofd gezien inhet donker. Reed z 65 waar je 50 mag dacht ik. Valt mee gelukkig.
Sepp
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

04 mar 2011, 19:14

Toch nog een waardig afscheid van de laatste dagen met onze BRG Cooper S...

Op 11 februari een bekeuring in centrum Rotterdam (slechts 4 km te hard) :s
en op 19 februari (de dag dat we hem bij Linda gingen omruilen voor onze nieuwe Cooper Mayfair)
een bekeuring op de A12 (slechts 12 km te hard) :bleh
Afbeelding
"We've got a thing that's called...MINI love"
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

04 mar 2011, 19:20

Sepp schreef:Toch nog een waardig afscheid van de laatste dagen met onze BRG Cooper S...

Op 11 februari een bekeuring in centrum Rotterdam (slechts 4 km te hard) :s
en op 19 februari (de dag dat we hem bij Linda gingen omruilen voor onze nieuwe Cooper Mayfair)
een bekeuring op de A12 (slechts 12 km te hard) :bleh
Hij wilde gewoon niet ingeruild worden haha. :lol:
Woosh!
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Nederland

13 apr 2011, 09:03

Woosh! schreef:En er is er weer eentje binnen.. helaas...

goeie ook dit.. 133 waar je 100 mag :shock:
oeps.. na correctie 28 te hard..

incl alle opslagen van overheid en leasemij 205 euries :roll: :'(

gaat m'n salarisverhoging :mrgreen:
vlak hierna kreeg ik een Transactievoorstel binnen via de leasemij... :s

A4, Amsterdam naar Den Haag.. je mag daar 100 km/h
ik heb ze net te laat zien staan, maar had vreselijk veel haast en remde duidelijk veel te laat..
ik reed het hele stuk 180/190 en heb blijkbaar afgeremd tot 141 (na correctie)

dat is dus een dure geweest..... :roll:
The Transporter - "Always on a mission.."

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)

The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)
Afbeelding
Adriaan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

13 apr 2011, 11:51

stefan740 schreef:Gisteren op de mat, 150 waar 120 toegestaan. Gelukkig in Belgie aangezien ze er 9kmh! aftrekken en de boete's net iets goedkoper zijn :D

Blij dat het bij 150 is gebleven, het was een lekker dagje scheuren 17 februari :wink: (Ik stond overigens al anderhalf haar droog qua boete's!)
Ik zou hem niet betalen als ik jou was :lol:

Je krijgt dan twee keer een herinnering en dat je voor moet komen. Daarna hoor je er niks meer van:D

Heb ik vorig jaar gehad, toen werd ik geflitst met 163km...
Afbeelding
MaVaEe
Koeien-teller

13 apr 2011, 11:55

Totdat ze je aan de kant zetten in België de volgende keer. :mrgreen:
Afbeelding
Deniz
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

13 apr 2011, 14:54

Heb nooit wat betaald uit buitenland. Ze kunnen geen moer doen, allemaal bangmakerij imo.

Terug naar “Kletshoek”