wat is wijsheid, ik wil graag betere wegligging, meer power en betere looks, nu is dit niet nieuw en ben ik niet de enige en zeker niet de eerste die dit allemaal wil maar ik zit een beetje met de volgorde:
100% zeker eerst Tunen, dat geeft echt het meeste plezier. Daarna zou ik ipv struts kiezen voor een dikkere swaybar achter, daar kan geen strut tegenop. Kun je je daarna lekker aan de gang met de looks
Achter zo dik mogelijk, ik heb zelf een 22 mm van Moss Motors.
Ik ben nu zelf mn struts voor weg aan het doen, en de swaybar voor laten zoals ie is, omdat je juist wil dat ie achter stijver wordt en voor iets losser
Vanmorgen aero grill gehaald bij de dealer, huidige grill hangt er half bij dus mooie gelegenheid om m te vervangen.
heb de 2 DIY's gelezen die ik kon vinden online (hier en op berthil's site) en vraag me af of de originele grill ooit nog terug kan in de bumper nadat de (onderste) aerogrill passend is gemaakt?
Legale oplossingen zijn er volgens mij niet om je kentekenplaat minder op te laten vallen. Toevallig was er gisteren bij Blik op de weg een Maserati GranCabrio die aan de kant werd gezet omdat deze een veel kleinere kentekenplaat had aan de voorkant. De boete hiervoor is 100 euro.