Tegen sluitingstijd, aan het eind van de middag, was ik dan eindelijk een trotse bezitter van een Mini Cooper S!!
Uiteraard wat kilometertjes gaan maken en dat was een regelrecht genot!
Uiteraard het machientje lekker warm gereden voor dat ik besloot alle 163 paardjes eens vol aan te spreken. Niet normaal wat een sensatie.
Zoals het genoemd kan worden: Neck breacking accelaration!
Vrijdag beperkt gereden door het wennen en het donker!
Het weer was ook niet optimaal dus dan maar wachten tot de zaterdag!
Begonnen met een ritje naar de Halfords voor de nodige poets materialen en toen dit gelukt was het eerste petje met een "foute" BMW enorm het nakijken gegeven met het risico op het verlies van auto en rijbewijs in de binnenstad.... Ik kon het niet laten!
Een grote poets beurt gewijdt aan de nieuwe pretmachine en toen het grote genieten! De meesten zullen zeggen leef je eerst uit en poets dan maar zo zit ik dan weer niet in elkaar!
Ik geniet van lekker toeren met een schone auto van binnen en van buiten! Dat buiten deel was alras weer was rijp maar dat wil wel met dit weer!
Zaterdag wat in en om Zaltbommel geprobeerd de S te leren kennen en ik moet zeggen dat ging best goed.....
Zondag eens echt de tijd genomen en 200 kilometers over diverse wegen gereden. Het is toch echt jammer dat je in Nederland zo moet oppassen met oom agent om iedere hoek!
Gisteren eens de familie in het hoge noorden opgezocht, dat doe je toch met de kerstdagen (?), en het was een goede reden voor een lange afstandsrit! Heerlijk, heen en terug 350 kilometer, eens testen wat ze allemaal kan.
Voor jullie oud nieuws maar voor mij niet, ze kan heeeel veeel!!
Wat en genot en plezier! Wat ben ik blij gekozen te hebben voor de S in plaats van de Audi TT. Eigenlijk een dank voor mijn vrouw want die vond de TT maar decadent en de Mini veel leuker!!
Ik ben het nu al roerend met haar eens!!!