Maar leek echt heel erg op jouwe! mooie bak btw!

succes met de verkoop!
hahastef1978 schreef:thank jou is ook vet, ruilen ? hahaAdrenalin Junkie schreef:oke... die kwam ook net uit de wasstraat volgens mij, druppels zaten er nog op!![]()
Maar leek echt heel erg op jouwe! mooie bak btw!
succes met de verkoop!
x2speedy schreef:ik zou idd de auto ruilen tegen een cooper s
moet toch lukken als ik zie hoe die eruit ziet.
Moet ik iemand vinden die zijn cooper s wilt ruilen, ik heb een aanbod gekregen voor een ruil mini one maar die is niet wat ik zoek..JorisD schreef:Als je die WRX toch kwijt wilt en dat besluit al hebt genomen, dan kan je wachten of afwachten.
Ik zou 'm gewoon ruilen voor die Cooper S, dan ben je van die onzekerheid af en wat je er aan geld bij inschiet, verdient die Cooper S alleen al op afschrijving weer terug![]()
Van een Cooper S krijg je gegarandeerd geen spijt:)
Succes!
Ik denk dat die kans erg klein is....want iedereen is tevreden met z'n kleine kanonstef1978 schreef:Moet ik iemand vinden die zijn cooper s wilt ruilen, ik heb een aanbod gekregen voor een ruil mini one maar die is niet wat ik zoek..JorisD schreef:Als je die WRX toch kwijt wilt en dat besluit al hebt genomen, dan kan je wachten of afwachten.
Ik zou 'm gewoon ruilen voor die Cooper S, dan ben je van die onzekerheid af en wat je er aan geld bij inschiet, verdient die Cooper S alleen al op afschrijving weer terug![]()
Van een Cooper S krijg je gegarandeerd geen spijt:)
Succes!
Succes met je zoektocht naar een mooie Ministef1978 schreef:sub is verkocht en de zoek toch naar een mooie mini is begonnen
Onze sponsors