Er zijn sales managers die €12.000/mnd naar binnen hengelen en er zijn er die met een kwart al superblij zijn... Alles is maar relatief: als je gelukkig bent is het wat minder boeiend wat je verdient immers. (Al is een paar keer modaal altijd leuk )
GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Zo, de GP spoilers zijn besteld
Ik heb er direct een setje GP Rear Bumper Inserts bij besteld voor de mijne!
Inmiddels heb ik ook besloten om al het rode te gaan skippen, dus gaan beide struts weg, na de verklaring van Ducks gelezen te hebben..
Gaat mn rode sleepoog weg en is er een blauwe besteld, de rode Samco gaat weg, want daar is ook een blauwe voor besteld, de oogjes worden Electric Blue en de extra slangen worden ook blauw. Werk aan de winkel dus!
Ja, toch alles blauw, dat rood is leuk, maar breekt me te veel.
Beslissing gemaakt, en alles besteld
Franlyn, je weet wat je moet bestellen he.. En toch denk ik er nog over om die middendemper er onder uit te vissen.. Maar dan wordt ie denk ik echt asociaal hard
- Cooper S Spoiler verwijderd
- OMP bovenstrut blauw laten coaten, krijg ik zsm terug
- Breyton Magic's worden wit gecoat, komen samen met de OMP mee
- Oogjes geplakt in EB
- Slangen onder de kap in het blauw
- Samco in het blauw
- Blauwe bougiekabels besteld
- Sleepoog in het blauw is onderweg
- Veertjes voor de KW's komen komende week aan, dus dan is het weer klustijd!
Als de wielen eronder zitten is het ook weer fototijd
Inmiddels:
Zaterdag schroefsetje monteren met pa, zsm velgen ophalen, banden monteren en uitlijnen en dan wachten op de spullen uit Engeland.. langzaam aan begint ie gestalte te krijgen..