hallo allemaal,
ik heb me eindelijk toch maar een keertje aangemeld voor het mini forum,
kben dus richard, ben 21 jaar en kom uit noordwijk en ben sinds 2008 de trotse eigenaar van me r56 cooper s jcw
binnekort zal ik er effe wat foto's op plaatsen kmoet eerst ff uitzoeken hoe dat moet haha
hij is laser blue metallic met een wit dak en heeft onderandere het jcw aerodynamica pakket erop zitte inclusief onderstel en de rest van het leuke spul uit de works folder ik heb er inmiddels net aan 35000 km opzitte en het enigste wat ik er nog steeds in wil zetten zijn de works sport stoelen maar aangezien ik niet weet of ik er wel lekker in zit moet ik dat eerst maar een keertje uit gaan zoeken voordat ik ze koop.
nah zoals ik al zei binnekort komen de foto's en iedereen met tips khoor ze graag khoop dat ik hier veel plezier ga beleve
gr richard
Toch maar lid geworden
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
Welkom Richard!!
Veel plezier hier op de club, je mini klinkt al erg goed
Over die stoelen, ik heb daar nog nooit negatieve verhalen over gehoord, er is zelfs iemand die in zn JCW met die stoelen heen en terug naar Portugal is gereden, en zei nergens last van te hebben... volgens mij zijn het dus best comfortabele stoeltjes
We zien de foto's wel verschijnen van je bakkie

Groet,
Mark
Veel plezier hier op de club, je mini klinkt al erg goed

Over die stoelen, ik heb daar nog nooit negatieve verhalen over gehoord, er is zelfs iemand die in zn JCW met die stoelen heen en terug naar Portugal is gereden, en zei nergens last van te hebben... volgens mij zijn het dus best comfortabele stoeltjes

We zien de foto's wel verschijnen van je bakkie

Groet,
Mark
- RichC
- Leerling Mini lid
Bericht
@mini cabrio
ik had de verhalen gelezen dat ze erg lekker zitten maar ik las ook dat er een jonge was die met ze 1.90 al bijna tegen het dak aanzat met zijn hoofd en dat ze kruin het dak zelfs al aanraakt ik weet nie of daar nog 4 cm extra bijkan aangezien ik 1.94 ben snap je
En de foto's gooi ik er denk ik vanavond of morge op dus je ziet ze vanzelf verschijnen
Groet Richard
ik had de verhalen gelezen dat ze erg lekker zitten maar ik las ook dat er een jonge was die met ze 1.90 al bijna tegen het dak aanzat met zijn hoofd en dat ze kruin het dak zelfs al aanraakt ik weet nie of daar nog 4 cm extra bijkan aangezien ik 1.94 ben snap je
En de foto's gooi ik er denk ik vanavond of morge op dus je ziet ze vanzelf verschijnen
Groet Richard
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
inderdaad, kan best
ik heb er bij rob in gezeten (mushrob) en paste met mijn 1.95 ook prima 
en wat speedy zegt, t scheelt ook weer wat als je je kop gewoon kaal scheert...

en wat speedy zegt, t scheelt ook weer wat als je je kop gewoon kaal scheert...

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
In onze cabrio staat de stoel ook op zn laagst, en heb dan nog zat ruimte over tussen het dak (als dat er al op zit
) maar ik heb ook maar 5 minutjes in die van rob gezeten, maar het is mij toen echt niet opgevallen dat ik met me kop ergens tegenaan zat, of iets ligt aan raakte... (wat ik in mijn eigen auto dus wel heb
)

- BlueCooperS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hoi Richard,
Welkom hier
Kom maar op met foto's van je mooie MCS
Je hebt wel een hele mooie kleur
Welkom hier

Kom maar op met foto's van je mooie MCS

Je hebt wel een hele mooie kleur

Gr. Johnny