Duits filmpje:
JCW 'Karre' vs Cupra
JCW versus Cupra Filmpje
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Bonus:
Top gear MINI vs Skoda
(Kies onderaan de knop free en wacht tot de seconden aftikken, dan gegeven code invoeren en downloaden maar)
Top gear MINI vs Skoda
(Kies onderaan de knop free en wacht tot de seconden aftikken, dan gegeven code invoeren en downloaden maar)
- Nexus
- Bijna verslaafd
Bericht
Maargoed, die Skoda wiebelde enorm over dat circuit zeg
Is dat tegen die Skoda diesel? Die deed pijnBerthil schreef:Bonus:
Top gear MINI vs Skoda

Maargoed, die Skoda wiebelde enorm over dat circuit zeg

- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Tja, ieder z'n smaak!
Voor mij hoeft die spoiler persoonlijk ook niet!
Ik vind een behoudendere uitstraling van de MINI persoonlijk mooier.
Voor mij hoeft die spoiler persoonlijk ook niet!
Ik vind een behoudendere uitstraling van de MINI persoonlijk mooier.
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Racing Green
- Nieuwsgierig
Bericht
Hehe ik heb die signature ook nog gehad, maar dan verlengd en ietwat omgevormd tot pick-up.
De MINI is wel 30 pk sterker en 3.000 euro duurder dan de ibiza, iets sneller uit de blokken maar qua looks en image wint hij met kilometers voorsprong.
Maar wat hoort mijn oor, 20.800 euro voor een basis S ? En ik die dacht dat hij in België al zo goedkoop was (23.800 euro). Wa kostie ook weer in NL ?
De MINI is wel 30 pk sterker en 3.000 euro duurder dan de ibiza, iets sneller uit de blokken maar qua looks en image wint hij met kilometers voorsprong.
Maar wat hoort mijn oor, 20.800 euro voor een basis S ? En ik die dacht dat hij in België al zo goedkoop was (23.800 euro). Wa kostie ook weer in NL ?
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Die Skoda heeft 20 pk meer en dubbel zo veel koppel, dan doet de Cooper het nog niet zo slecht. Even een MTH-tje eroverheen en de Skoda blijft achter.
@Racing Green: v.w.b. Prijzen, ik heb ten tijde van mijn aankoop (2004) de Duitse en Nederlandse prijzen van een MCS met mijn specificaties vanf de MINI websites vastgelegd in een PDF (helaas geen Belgische):
De Duitse MCS
De Nederlandse MCS
Prijsverschil dus zo'n 8600 euro
Intussen zijn de prijzen wat opgehoogd dus zal het verschil nog wel groter zijn geworden.
@Racing Green: v.w.b. Prijzen, ik heb ten tijde van mijn aankoop (2004) de Duitse en Nederlandse prijzen van een MCS met mijn specificaties vanf de MINI websites vastgelegd in een PDF (helaas geen Belgische):
De Duitse MCS
De Nederlandse MCS
Prijsverschil dus zo'n 8600 euro

Intussen zijn de prijzen wat opgehoogd dus zal het verschil nog wel groter zijn geworden.
- Racing Green
- Nieuwsgierig
Bericht
Vorige week werd in Top Gear een E-type en een DB5 naast een ik dacht honda accord 2.0 gezet..die reed die twee dure bakken gewoon naar huis in de acceleratie.
Onze sponsors