Ik ook!MaVaEe schreef:Ik moest lachen!

Ze zijn inderdaad niet bij de BMW dealer verkocht.Mini Poeper schreef:Mini werd verkocht bij de Rover dealer, daarvoor weet ik niet...
De laatste classic is in 2000 van de band gerold (ik heb er één!) en de eerste 1.Gen New MINI werd in 2001 in dezelfde fabriek gefabriceerd. Rover is begonnen met de ontwikkeling van de 1.Gen New MINI, BMW heeft deze ontwikkeling verder afgerond (godzijdank).
En ik had er één van Leyland. Iemand ooit gehoord van "Authi", "Innocenti", "Wolseley", "Riley".Woosh! schreef:Daarvoor was het Austin en Morris
Wie? Ik?Woosh! schreef:het jammere vind ik dat de 'die-hard' Classic Mini owners soms zo moeilijk doen over de New MINI...
X2 ! ze moeten juist blij zijn dat zo'n auto in leven blijft! wordt ook altijd moe van mensen die de porsche, en dan specifiek de 911 lijn afzeiken... is toch potdomme prachtig dat een auto na al die tijd nog nagenoeg gelijk is? Never change a winning concept!Woosh! schreef:ik vind dat we als New MINI owners best trots mogen zijn op de geschiedenis van Mini/MINI...
het jammere vind ik dat de 'die-hard' Classic Mini owners soms zo moeilijk doen over de New MINI...
Uiteraard, zoals Marcel al aangeeft, heeft dit dus geen betrekking op mensen die hier actief zijn (en dus over het algemeen een New MINI rijden/hebben)..mini7benno schreef:Wie? Ik?Woosh! schreef:het jammere vind ik dat de 'die-hard' Classic Mini owners soms zo moeilijk doen over de New MINI...
Och, dat heb je bij veel meer merken, dus heel herkenbaarWoosh! schreef:het jammere vind ik dat de 'die-hard' Classic Mini owners soms zo moeilijk doen over de New MINI...
Klopt, die dragen brettelsWoosh! schreef: maar ik denk dat iedereen wel het specifieke type persoon herkent dat ik bedoel![]()
frankie schreef:Klopt, die dragen brettelsWoosh! schreef: maar ik denk dat iedereen wel het specifieke type persoon herkent dat ik bedoel![]()
Onze sponsors