succes met de aankoop van je mini!

Zo dit topic heeft een rare draai gekregen....Sid schreef:ik zie niet in waarom?peter schreef:Begin me aangesproken te voelen.
vertel...
Hmm, studentenleven is echt verandert... Een klasgenoot van me op de IVA mocht niet eens open met zijn (12 jaar oude) Golf cabrio naar school komen. Gaf namelijk niet de foede indruk aan de omgeving.FunkyRAT schreef:en student verwend? ik heb naast mijn MINI ook nog een 25 meter lange limo (van de GVU) tot mijn beschikking... studentenleven is big pimpin
Juist daarom is het zo belangrijk dat de andere partij ook de gelegenheid wordt geboden om zijn/haar verhaal te doen, en te kunnen laten zien dat dit geen normale gang van zaken is binnen hun bedrijf, en zij het alsnog netjes willen oplossen.MoNkToNk schreef:Objectiviteit is een illusie
Juist, precies mijn punt!Gebo schreef:Juist daarom is het zo belangrijk dat de andere partij ook de gelegenheid wordt geboden om zijn/haar verhaal te doen, en te kunnen laten zien dat dit geen normale gang van zaken is binnen hun bedrijf, en zij het alsnog netjes willen oplossen.MoNkToNk schreef:Objectiviteit is een illusie
Een reputatie is snel afgebroken. Al die mensen achter de schermen die hun stinkende best doen om de klant tevreden te houden kunnen niet op tegen die ene verkoper die toevallig die dag met z'n verkeerde been uit bed is gestapt.
Zelf zou ik als eerste dan ook even een persoonlijke e-mail hebben geschreven naar het bedrijf, alvorens e.e.a. op een openbaar forum te zetten. Mocht er dan nog geen fatsoenlijke reactie komen, en je hebt de behoefte kan dit alsnog...toch?
Onze sponsors