Knipperlichten in de spiegel, geen sidevents meer.

Ik was even wat onduidelijk, met 'blijven zitten waar ze zitten' bedoel ik: ze gaan niet mee omhoog met de motorkapSleefje schreef:op de foto zitten de lampen toch niet in de motorkap, als ik het goed zie, allen de 'omhulsel' of moet ik aan een andere bril
sjammers, dat vind ik juist welBerthil schreef:k was even wat onduidelijk, met 'blijven zitten waar ze zitten' bedoel ik: ze gaan niet mee omhoog met de motorkap
http://www.newministuff.com/new/index.php misschien?? Die hebben idd spiegels met richtingaanwijzersMINIJCW schreef:Ik moet deze toch echt eerst in het echt zien, wil ik er een gaan kopen.
Ik vind trouwens ook raar dat de grill niet met de kap omhoog gaat.![]()
Spiegels met ingebouwde knipperlichten kan je in engeland al bestellen. Ik weet alleen de naam van de site niet meer
www.autoblog.nl schreef:Op edmunds.com (via autoblog.com) is te lezen dat in 2007 de volgende zes modellen zullen worden aangeboden: Clubman - met een langere wielbasis en suicide doors; Countryman - een meer conventionele vijfdeurs met dezelfde langere wielbasis; en ook een driedeurs met langere wielbasis voor degene die veel bagageruimte willen; een tweedeurs pickup (dit zal waarschijnlijk de kleinste ter wereld worden); een Speedster met removable hard-top en natuurlijk een "normale" Mini en Mini cabrio.
Onze sponsors