Coen's Miata pg. 44 goodies
- Door
- Volledig MINI minded!
Bericht
Het rooie bakkie ziet er
uit en je weet er vast iets mooiers van te maken dan wat je nu post ... ik bedoel ...
Ik snap je idee maar hopelijk is je uitvoering beter want dit ziet er patjepe uit ... my 2cts ... wat een amateuristisch gefröbel, die bevestigingspunten van die spoiler
en over die kofferbak maar te zwijgen. Hoe kan je zo rond rijden?
Het rood is een mooie kleur maar zo op de foto te zien een rottige ... wat kleurverschil bij de voorbumper. Ik lees dat je de gehele auto laat overspuiten: een strak plan
Volgens mij ben je voorlopig nog wel ff bezig met deze Miata
Veel plezier 

Ik snap je idee maar hopelijk is je uitvoering beter want dit ziet er patjepe uit ... my 2cts ... wat een amateuristisch gefröbel, die bevestigingspunten van die spoiler

Het rood is een mooie kleur maar zo op de foto te zien een rottige ... wat kleurverschil bij de voorbumper. Ik lees dat je de gehele auto laat overspuiten: een strak plan

Volgens mij ben je voorlopig nog wel ff bezig met deze Miata

- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
@door.. zou wel een vleugeltje willen maar denk dat ik voor de cleane look ga. Het is echter niet het plan om een kunstwerk van deze auto te maken.
Kleur verschil hier en daar kan ik me echt niet druk om maken.. keertje flink poetsen en het is voorlopig weer prima.
Het is meer een low budget super rijders auto..wat wegligging is ongekend zo! haha
Het idee om compleet te spuiten komt omdat ik de dorpels zou willen laten doen.. en of ik nou alleen de dorpels in nederland laat doen.. of de complete auto in polen bij familie van Damaris.. scheelt een paar honderd euro. daarom is het idee nu nog om hem te spuiten... wie weet over paar weken is het idee weg omdat ik hem laat polijsten ofzo.. we'll see
de auto is 20jaar oud... 3000euro.. en ga er geen 6000 van maken zeg maar want ze blijven wel wat waard maar niet zo veel
@dick.. ik ook man! can't wait! moet wel gaan rollen.. voor het eerst van mijn leven!
Kleur verschil hier en daar kan ik me echt niet druk om maken.. keertje flink poetsen en het is voorlopig weer prima.
Het is meer een low budget super rijders auto..wat wegligging is ongekend zo! haha
Het idee om compleet te spuiten komt omdat ik de dorpels zou willen laten doen.. en of ik nou alleen de dorpels in nederland laat doen.. of de complete auto in polen bij familie van Damaris.. scheelt een paar honderd euro. daarom is het idee nu nog om hem te spuiten... wie weet over paar weken is het idee weg omdat ik hem laat polijsten ofzo.. we'll see

de auto is 20jaar oud... 3000euro.. en ga er geen 6000 van maken zeg maar want ze blijven wel wat waard maar niet zo veel

@dick.. ik ook man! can't wait! moet wel gaan rollen.. voor het eerst van mijn leven!

Laatst gewijzigd door coendek op 16 mar 2011, 09:51, 1 keer totaal gewijzigd.
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Bericht
Had het bij mijn corrado vr6 ook laten doen , toen der tijd bij lynx cardesing in Berschenhoek ..
Betaalde toen 150 gulden voor 2 kasten ..
Profesioneel en goed gedaan , zonder spuiten ..
Waren 2.5 cm uitgerold ..
Ik praat nu wel over ong. 15 jaar geleden
Misschien ff checken misschien doen ze het nog .
http://www.lynxcardesign.nl/
Betaalde toen 150 gulden voor 2 kasten ..
Profesioneel en goed gedaan , zonder spuiten ..
Waren 2.5 cm uitgerold ..
Ik praat nu wel over ong. 15 jaar geleden

Misschien ff checken misschien doen ze het nog .
http://www.lynxcardesign.nl/
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Onze sponsors