prima!
ik ga van de week even langs bij hem en even aangeven hoeveel er al komen.
23 april => Van Blinderen, striping tot carwrappen! 30% o
- Black-Mini
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Lijste maken dan maar?
Ik heb ons even op OBV gezet omdat mijn (bas) moeder jarig is die dag.
Stomme vraag maar waar is het ongeveer?
1. Bas& carolien (obv)
2.
3.
4.
5.
Ik heb ons even op OBV gezet omdat mijn (bas) moeder jarig is die dag.
Stomme vraag maar waar is het ongeveer?
1. Bas& carolien (obv)
2.
3.
4.
5.
Voor problemen, upgrades of vragen kun je me altijd berichten of kijken op https://www.facebook.com/MDMMontage
- Black-Mini
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
vraag er achteraan.
Als je bepaalde dingen wilt zoals strepen word dit dan terplekke gedaan? Of moet je er weer appart een afspraak voor maken?
Als je bepaalde dingen wilt zoals strepen word dit dan terplekke gedaan? Of moet je er weer appart een afspraak voor maken?
Voor problemen, upgrades of vragen kun je me altijd berichten of kijken op https://www.facebook.com/MDMMontage
- S en C
- Enthousiast
- Contacteer:
- Black-Mini
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Dat valt nog wel te doen, hoelaat zou het ongeveer zijn?
Kwa tijd enzo gezien het feit mijn moeder haar verjaardag niet overdag zal vieren.
Kwa tijd enzo gezien het feit mijn moeder haar verjaardag niet overdag zal vieren.
- S en C
- Enthousiast
- Contacteer:
Bericht
Dan ziet het lijstje er nu zo uit, maar ik hoop dat er nog wel een paar mensen bij komen?
Driemanssteeweg 94
1. Black-Mini (Bas& carolien (obv) )
2. Quinten
3. Fisico
4. Blont007
5. Ralph Cooper
6. MiniMad
7. S en C
8. E. K (mysterie guest)
Driemanssteeweg 94
1. Black-Mini (Bas& carolien (obv) )
2. Quinten
3. Fisico
4. Blont007
5. Ralph Cooper
6. MiniMad
7. S en C
8. E. K (mysterie guest)
Niet te hard he? OPTION ALLS
- Black-Mini
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Is het mogelijk om voor een aantal basic dingen een prijsje op te maken?
Met korting en zonder korting.
Tevens ook de tijd hoelaat het begint?
Met korting en zonder korting.
Tevens ook de tijd hoelaat het begint?
- mrbubbels
- Be Mini
- Contacteer:
- S en C
- Enthousiast
- Contacteer:
Bericht
Re: blinderen
Update: Navraag verricht:
Er wordt in principe NIET gewrapt, de mensen willen ons ter woord staan.
Er worden kortingsbonnen weggeven (tot 30 %) Er kunnen wel offertes opgesteld worden; achteraf is dan een afspraak te maken.
De dag is voor de club van 10 tot 5 (anders vanaf 12:00 UUR volgens de site)mrbubbels schreef:ik wil graag de achterruit + de 4 zijruiten laten blinderen.
Kan er een prijs gevraagd worden via jou of even zelf doen?
bubbels
Er wordt in principe NIET gewrapt, de mensen willen ons ter woord staan.
Er worden kortingsbonnen weggeven (tot 30 %) Er kunnen wel offertes opgesteld worden; achteraf is dan een afspraak te maken.
Niet te hard he? OPTION ALLS
- Black-Mini
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Damn,
Das bagger
Had de hoop dat we het gelijk konden laten doen.
Nou ja dan moet ik er ff overna denken is namelijk niet naast de deur.
Maar dit wil zeggen dat je er alleen komt om wat te horen en thats it?
Daarnaast is het niet gegarandeerd 30% maar tot 30% dus het kan ook minder zijn?
Beetje vaag allemaal, het is dus eigenlijk gewoon een informatie dagje en de mogelijkheid om een offerte te maken?
gr.
Bas
Das bagger

Had de hoop dat we het gelijk konden laten doen.
Nou ja dan moet ik er ff overna denken is namelijk niet naast de deur.
Maar dit wil zeggen dat je er alleen komt om wat te horen en thats it?
Daarnaast is het niet gegarandeerd 30% maar tot 30% dus het kan ook minder zijn?
Beetje vaag allemaal, het is dus eigenlijk gewoon een informatie dagje en de mogelijkheid om een offerte te maken?
gr.
Bas
- mrbubbels
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
blinderen
Ai als ik dit zo lees heb ik mezelf al veel te vlug rijk gerekend met ie 30 %, ik dacht het zo te lezen dat je 30 % korting kreeg op eventuele blinderen, wrappen ofzo, ik ga dan toch ook voor uitspraken Black-Mini : een informatie dagje waar je eventueel een offerte kan laten maken maar dat kan ik via de email ook en hoef ik niet zo ver te rijden, jammer ik had gehoopt op 30%.
Hans
Hans
Beter een dag geminied dan een dag gewerkt
- Barto
- Mod virus alert!
Bericht
Hey Quinten,
Ik ben erbij hoor de 23e. Twordt mijn eerste meet, want ik ben nieuw bij de club. Maar goed, ik heb er zin in!
Ik heb plannen om de twee achterruitjes en de achterruit donker te laten maken. Ook heb ik plannen met twee banden (Viper) over de motorkap en achterkant te trekken. Dakje hoeft niet, is goed zoals het is. Spiegelkappen moeten ook anders, dus genoeg te doen. 10:00 uur toch?
Greets Barto
Ik ben erbij hoor de 23e. Twordt mijn eerste meet, want ik ben nieuw bij de club. Maar goed, ik heb er zin in!

Greets Barto
Onze sponsors