Dan hoop ik trouwens wel dat dit weg is, video van gisteren.
Wel 5 Baustellen n.a.v. de nieuwe asfalt laag.
Het grote Nürburgring topic van 2011
- Floor-is
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik vind de bochten op 6:10 en 8:25 echt zo naar, die zouden ze eens aan moeten pakken!
Overigens vind ik het niet bepaald okay te noemen dat ze de ring openstellen als deze nog niet echt af is. Verbouw die shot eens goed
Overigens vind ik het niet bepaald okay te noemen dat ze de ring openstellen als deze nog niet echt af is. Verbouw die shot eens goed

GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Die bochten pakken ze niet aan want dat is een onderdeel van de Nurburgring history. Het beton wat daar ligt was bedoelt voor afwatering in de bocht en het was niet de bedoeling dat men daar overheen gaat. Totdat men dus in de gaten had dat het sneller ging als je er wel overheen ging. Dat was dacht ik al in de jaren 70 en sindsdien laat men het zo, hoort bij het 'karakter' van de Ring 

- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
de video is "prive" en niet voor ons te zien.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Haha, Tuurlijk joh! De wereldberoemde carrousel aanpakken!Floor-is schreef:Ik vind de bochten op 6:10 en 8:25 echt zo naar, die zouden ze eens aan moeten pakken!)

MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Floor-is
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ja, want een verbetering is natuurlijk altijd een achteruitgangmushrop schreef:Haha, Tuurlijk joh! De wereldberoemde carrousel aanpakken!Floor-is schreef:Ik vind de bochten op 6:10 en 8:25 echt zo naar, die zouden ze eens aan moeten pakken!)

GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.
- coopers1987
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zuller er wel veel de lenterit rijden denk ik...jean schreef:Iemand die 3 april gaat? Ik probeer dan de eerste keer dit jaar te gaan denk ik.... Als er mensen zijn die willen aanpikken
Onze sponsors