Unieke DAKVLAG ACTIE voor MINI-rijders!
Vanaf heden tot en met 1 maart 2007 kunnen eigen Dakvlag-ontwerpen worden ingezonden.
De drie meest originele ontwerpen worden bekroond en de winnaars ontvangen hun eigen Dakvlag op hun MINI!
Download hier een ‘blanke’ digitale versie van een MINI-dak:
http://www.mini-ekris.nl/images/MINIDAKVLAG.pdf
of http://www.mini-ekris.nl/images/MINIDAK.jpg
De inzending kan op 2 manieren:
- Een geprint ontwerp per post naar Ekris Veenendaal onder vermelding van: Dakvlag Actie
- Een digitaal ontwerp naar [email protected] Doe mee en maak je MINI nog meer van jezelf!
Ga uit je Dak! (vlag) actie bij MINI Ekris!
- Arjan
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ga uit je Dak! (vlag) actie bij MINI Ekris!
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
- Let's MINI
- Bijna verslaafd
- Contacteer:
- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht

Dit was al een poosje een idee van Minipoeper en mij. Ik een zwarte hagedis met chrome rugstrepen en Minipoeper een zwarte met rode rugstrepen (passend bij zijn bonnet-stripes)

Dit was al een poosje een idee van Minipoeper en mij. Ik een zwarte hagedis met chrome rugstrepen en Minipoeper een zwarte met rode rugstrepen (passend bij zijn bonnet-stripes)

- Let's MINI
- Bijna verslaafd
- Contacteer:
Bericht
Owh.. Die hagedis is leuk.. Uhm als alle inzendingen zo zijn, dan wordt het moelijk kiezen... Oh ja, trouwens als ik jou was zou ik zo vaak mogelijk iets insturen... HIHIHIHI.. Merken ze toch niet, behalve ik dan
(maar ik zal je matsen)
(maar ik zal je matsen)

- Let's MINI
- Bijna verslaafd
- Contacteer:
- MarjoleinART
- Be Mini
Bericht
Mag je dat gewoon doen als je al een MINI hebt? Of geld dat alleen voor nieuwe rijders? Lijkt me wel tof dat te winnen
hahaha
Ik ga iig mijn best doen

Ik ga iig mijn best doen

- MarjoleinART
- Be Mini
Bericht
Zo ff een avondje gezwoegd om een design te maken. Natuurlijk een MarjoleinART design, want je bent Fantasy Artist of niet he 

Ik ga hem gewoon insturen ... zal Mike leuk vinden als deze op het dak komt
haha

Ik ga hem gewoon insturen ... zal Mike leuk vinden als deze op het dak komt

- MarjoleinART
- Be Mini
Bericht
Maar het leuke aan deze is dat dit elfje van bovenaf is getekend (is misschien zonder achtergrond minder goed te zien)

Maar zo wel
Dus lijkt het net afsof ze op het dak in slaap is gevallen
hahah. Zal best zo'n dakkie willen, maar vanavond zullen we vast wel de 20 Miljoen winnen, dus kopen we gewoon een nieuwe Mini
hahah ... geintje
Hahah had ook gekunt jaArjan schreef:@ Marjolein:
De kerstkaart-voorkant die we van je kregen kan er ook zo op![]()

Maar zo wel

Onze sponsors