Ik krijg mijn tankdopdeksel niet meer open.....
- IniMINImanimo
- One wheel wonder
Bericht
Ik krijg mijn tankdopdeksel niet meer open.....
Wie heeft het ook wel eens gehad? Ik was mijn autootje in de was aan het zetten, en wilde de randjes van mijn tankdopdeksel netjes meenemen. Krijg ik die toch niet open!!!!! Ik hoef gelukkig nog niet te tanken, maar hij zal toch echt open moeten. Ik heb gekeken, waar ie klem zit, maar kon niks vinden. En om nou bruut geweld te gebruiken zag ik ook niet zitten.
- IniMINImanimo
- One wheel wonder
Bericht
Verwijder dit topic maar hoor!!!! Wat een tuttebel.
Bedankt he!
Ow jee, ik voel me nu heeeeeeeeeeel blond!!!!!speedy schreef:heb je de auto wel van het slot af ?

Verwijder dit topic maar hoor!!!! Wat een tuttebel.
Bedankt he!
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
- mrbubbels
- Be Mini
- Contacteer:
- IniMINImanimo
- One wheel wonder
Bericht
Re: tankslot
Je spreekt uit ervaring??!!mrbubbels schreef:Ach het kan de beste gebeuren,ik ken iemand die ziet een mooie op zijn gelijkende mini rijden en maakt fotoos van deze Mini, ja je raad het al....... het is zijn eigen mini
![]()
![]()

- IniMINImanimo
- One wheel wonder
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Even later kwam mijn vader aangereden...
Ik ben eens in de auto van paps gestapt... dacht ik. De man en ik keken elkaar heel raar aan zo van: 'Wat moet je hier?'mrbubbels schreef:Ach het kan de beste gebeuren,ik ken iemand die ziet een mooie op zijn gelijkende mini rijden en maakt fotoos van deze Mini, ja je raad het al....... het is zijn eigen mini
![]()
![]()
Even later kwam mijn vader aangereden...

- mrbubbels
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Ehhh ja helaas dat was ik inderdaad

IniMINImanimo schreef:Je spreekt uit ervaring??!!mrbubbels schreef:Ach het kan de beste gebeuren,ik ken iemand die ziet een mooie op zijn gelijkende mini rijden en maakt fotoos van deze Mini, ja je raad het al....... het is zijn eigen mini
![]()
![]()
Beter een dag geminied dan een dag gewerkt
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
ben blij dat je het hier gevraagd hebt voordat je "gepast geweld" op de tankdeksel loslaat..
Volgens mij hebben we allemaal wel eens een "momentje",
Vorige week stap ik in geef gas, zegt m'n bijrijder dat het handiger is om eerst de motor te starten... 
Volgens mij hebben we allemaal wel eens een "momentje",

Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Sven
- Volledig MINI minded!
Bericht
Goede tip van je bijrijder.....
Achja dat soort dingen gebeuren....
Voor een stoplicht staan te wachten, dan willen wegrijden, koppeling op laten komen en beetje gas erbij, nog meer gas, nog meer gas... oh, verdomd, in de vrij gaat ie niet zo hard
1e versnelling werkt beter 
Of weg willen rijden en de handrem er nog op hebben....

Achja dat soort dingen gebeuren....
Voor een stoplicht staan te wachten, dan willen wegrijden, koppeling op laten komen en beetje gas erbij, nog meer gas, nog meer gas... oh, verdomd, in de vrij gaat ie niet zo hard

Of weg willen rijden en de handrem er nog op hebben....
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors