Het zijn lange weken ja! Ik hoop dat hij voor de Zuid-Holland Zuid rit begin mei geleverd is, mijn vriendin en ik zouden het heel leuk vinden om daar met onze eigen Mini bij te zijn...
Even voor de liefhebbers op een rij hoe de Mini Cooper wordt geleverd:
Hot Chocolate Metallic
Dak in zwart, spiegelkappen chroom (even afwachten of ik die wil vervangen door zwarte)
17" Conical Spoke wielen
Leder Lounge Carbon Black bekleding
Piano Black interieurpanelen
Chrome Line interieur
Wired
Chili optiepakket (onderdeel 10 Years optiepakket)
Automagische start-stop
Brake energy regeneration
Dynamische tractiecontrole
Multifuntioneel lederen sportstuur
Levering zonder type-aanduiding
Dakspoiler
Chrome Line exterieur
Velours matten
Rokersuitvoering
Hoogteverstelling passagiersstoel
Middenarmsteun
Sportstoelen met stoelverwarming
Opbergpakket
Colourline en interieurkleur Carbon Black
Mistlampen (worden ze ook zonder geleverd?)
Automatische airco
Uitgebreid verlichtingspakket
Navigatiesysteem Business
Spraaksturing
Bluetooth + USB audio interface
Mini connected
Witte knippers
iPhone 4 music snap-in adapter (wordt nageleverd verdeurie)
Ik wens je heel veel succes met het wachten het is zwaar en ik kan het weten mijn MINI heb ik op 30 maart en heb er dus ook 8 weken op moeten wachten en zit nu ongeduldig die laatste 10 dagen af te tellen
Welkom Jeroen,
mooi wagentje samen gesteld!
Alleen was Bruin lounge leather niet nog mooier geweest? Ik vind dat een hele mooie kleur echter er zijn maar weinig kleuren waarbij het heel fraai combineert, maar bij jou moet het schitterent zijn!
Ik hoop wel dat de kwaliteit van het carbon lounge leather verbeterd is, wij hadden het ook in de vorig mini (2007, R56) maar het sleet snel (waren toen wel meer opmerkingen over op het forum) terwijl we de Mini helaas na 1 jaar en 18000km al verkocht hebben. (Stoelen waren toen echt te laag voor Helen, vandaar nu een Countryman besteld (zonder leather lounge carbon black)).
Verder heel veel plezier alvast met de MINI.
groet Henk
Daimler double six 1988, Classic Mini 1978, een Mini Clubman Estate 1979 ,Mini Cabrio 1982, Fiat Panda Twin Air 85 aut 2013, Mitshubishii Outlander PHEV 2013, LR Defender 90 uit 1985 met 140 pk TdI .